فرماندار رضوانشهر خبر داد؛

اقامت ۵ هزار نفر مسافر نوروزی در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان دومین روز فروردین ۱۴۰۱ حدود ۵ هزار نفر مسافر و میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی، هتل‌ها و خانه مسافرهای این شهرستان اقامت داشته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر روز چهارشنبه سوم فروردین سید نادر صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و بخشدار پره سر و اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان از ایستگاه‌های خدمات‌رسانی و راهنمایی مسافران، مراکز اقامتی و رفاهی و گردشگری و صنایع دستی نوروزی بازدید کرد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه این بازدید ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان بیان داشت: در راستای فراهم نمودن خدمات به میهمانان و گردشگران نوروزی بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از تمامی ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی شهرستان اعم از هتل ها، مجتمع‌هایی تفریحی، خانه مسافرها و همچنین واحدهای پذیرایی داخل شهر و بین راهی جهت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی استفاده شده که به طور شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می‌باشند.

 سید نادر صفوی اضافه کرد: از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان دومین روز فروردین ۱۴۰۱ حدود ۵ هزار نفر مسافر و میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی، هتل‌ها و خانه مسافرهای این شهرستان اقامت داشته‌اند و همچنین روزانه بیش از ۴۰ هزار خودرو وارد شهرستان رضوانشهر می‌شوند.

وی گفت: معرفی جاذبه‌های سیاحتی و زیارتی رضوانشهر بستر مناسبی را برای حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم نموده است.

فرماندار رضوانشهر ادامه داد: ۵ دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری، ۲ پایگاه هلال احمر نیز وظیفه راهنمایی مسافران و میهمانان نوروزی را در سطح شهرستان بر عهده دارند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رضوانشهر گفت: ۵ نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری با چندین غرفه به منظور عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی و سوغات شهرستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت گردشگران و حمایت از تولید به جهت عرضه و فروش محصولات تولید شده در شهر رضوانشهر و پره سر دایر می‌باشند.

Share