در راستای مصوبات دومین ستاد تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛

اجرای اولین مصوبه ستاد تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار شهرستان رشت، به همراه تعدادی از مدیران محترم شهرستان از محل دهکده فناوری و نوآوری فشتام بازدید کردند و با برخی مشکلات اساسی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجتمع آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، به همراه تعدادی از مدیران محترم شهرستان از محل دهکده فناوری و نوآوری فشتام بازدید کردند و با برخی مشکلات اساسی شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در این مجتمع آشنا شدند.

از جمله این مشکلات «عدم آنتن دهی موبایل، تلفن اینترنت پرسرعت» بود که در همان روز با حضور آقای مهندس حسنی مدیر عامل مخابرات منطقه گیلان مسئله پیگیری و مصوب شد؛ در اسرع وقت، از شنبه لغایت چهارشنبه (بیستم الی بیست و چهارم فروردین) شرکت مخابرات استان حفاری جهت اجرای پروژه فیبر نوری از دهکده فناوری و نوآوری فشتام به سمت سیکل ترکیبی به صورت دفنی را انجام و اینترنت دهکده فناوری و نوآوری فشتام برقرار شود. که خوشبختانه این مورد از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه شروع شد.

هم اکنون مراحل حفاری و کابل‌گذاری فیبر نوری به طول نزدیک به ۲۰۰۰ متر، در این منطقه در حال انجام است تا خطوط تلفن پایدار و اینترنت پرسرعت را برای این مجتمع ارائه گردد.

Share