رییس اورژانس ۱۱۵ گیلان خبر داد:

۶ مصدوم در اثر برخورد دو خودرو در اسالم | مصدوم شدن ۶ زن و مرد در تصادف جاده لنگرود

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به وقوع برخورد پژو و پراید، اظهار داشت: در این حادثه که در اسالم روی داد تیم‌های اورژانس منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیمان اسدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به وقوع برخورد پژو و پراید، اظهار داشت: در این حادثه که در اسالم روی داد تیم‌های اورژانس منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به زمان وقوع این حادثه، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۱۰ امروز(چهارشنبه ۱۸ اسفند) روی داد و مصدومین (۴ مرد ۷۳، ۳۲، ۱۸، ۱۹ ساله و ۲ زن ۶۰ و ۷۱ ساله) توسط پایگاه اورژانس اسالم و پایگاه اورژانس شماره ۲ تالش، مورد امدادرسانی قرار گرفته و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.

مصدوم شدن ۶ زن و مرد در تصادف جاده لنگرود

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان گفت: بر اثر برخورد سواری پژو و وانت نیسان در کمربندی لنگرود، ۴ مرد ۳۱، ۳۷، ۶۰ و ۶۶ ساله و ۲ زن ۲۱ و ۵۹ ساله مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

دکتر پیمان اسدی با اشاره به اعزام ۳ گروه فوریت‌های پزشکی از لنگرود، شلمان و کومله به محل حادثه، افزود: نیرو‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه، مصدومان را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید حسین پور لنگرود منتقل کردند.

Share