معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گیلان بیان کرد:

۲۶۶ نفر در محاکم قضایی گیلان استخدام می‌شوند | برگزاری آزمون جذب کارکنان اداری

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان از برگزاری آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید خلیل واحدی مقدم معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان از برگزاری آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سید خلیل واحدی مقدم معاون انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان در توضیح این خبر افزود: آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در راستای ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور و پیرو آن مجوز سازمان اداری و استخدامی صبح امروز در سراسر کشور برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه کل شرکت کنندگان آزمون قریب به ۱۰۳ هزار نفر بوده‌اند اظهار داشت: از این تعداد ۳۴۸۸ نفر شرکت کننده در استان گیلان ثبت نام نمودند که ۵/۵۴ درصد از آن‌ها زن و ۵/۴۵ درصد مرد بودند.

سید خلیل واحدی مقدم با بیان اینکه به زودی اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد گفت: با توجه به اهمیت ورود افراد نخبه و دارای صلاحیت در دستگاه قضایی، پس از طی فرآیند جذب و مراحل گزینش و مصاحبه در نهایت ۹۶۰۰ نفر از واجدین شرایط در دستگاه قضایی استخدام می‌شوند که سهمیه استان گیلان ۲۶۶ نفر می‌باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: جذب کارکنان اداری جدید می‌تواند تسریع در روند رسیدگی پرونده‌ها را به دنبال داشته و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان در پایان از همکاری جهاد دانشگاهی استان گیلان در برگزاری آزمون تشکر و قدردانی نمود.

Share