اورژانس گیلان اعلام کرد:

یک کشته بر اثر تصادف شدید زانتیا با آمبولانس اورژانس در خمام

اسدی با اشاره به وقوع تصادف زانتیا با آمبولانس در حال انجام ماموریت، اظهار داشت؛ در ساعت ۴ بامداد امروز (جمعه) پرسنل پایگاه اورژانس خمام در حال انجام ماموریت (انتقال مصدوم حادثه واژگونی خودرو ۲۰۶) بودند که ناگهان یک خودرو زانتیا به شدت با آمبولانس برخورد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیمان اسدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به وقوع تصادف زانتیا با آمبولانس در حال انجام ماموریت، اظهار داشت؛ در ساعت ۴ بامداد امروز (جمعه) پرسنل پایگاه اورژانس خمام در حال انجام ماموریت (انتقال مصدوم حادثه واژگونی خودرو ۲۰۶) بودند که ناگهان یک خودرو زانتیا به شدت با آمبولانس برخورد کرد.

وی با اشاره به محل حادثه که در جاده انزلی، قبل از سه راه حسن‌رود روی داد گفت: در این حادثه مصدومی (مرد ۳۱ ساله) که داخل آمبولانس اورژانس بود آسیبی ندید.

دو پرسنل اورژانس دچار آسیب شدند و جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی در خصوص دو مصدوم خودرو زانتیا گفت: مصدومین به بیمارستان پورسینای رشت انتقال داده شدند، راننده خودرو مرد ۲۵ساله مصدوم و سرنشین دیگر مرد ۲۳ساله علیرغم اقدامات اورژانس بر اثر شدت جراحت وارده متاسفانه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در ادامه گفت: در این حادثه ۴ تیم دیگر اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

لازم به ذکر است در این حادثه آمبولانس منطقه آزاد کاسپین در کنار تیم‌های اورژانس حضور داشت.

Share