رئیس دانشگاه آزاد خبر داد:

کلاس‌های دانشگاه آزاد از ۱۴ فروردین حضوری می‌شود

محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از ۱۴ فروردین در صورت خروج از وضعیت قرمز کلاس‌های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس‌ها مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمدمهدی طهرانچی روز ۱۱ اسفند در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه جاهلیت فقط نادانی نیست و رفتار جاهلانه می‌تواند، در طول تاریخ تکرار شود، گفت: امروزه با جاهلیت مدرن مواجه هستیم؛ جایی که علم باشد و عقلانیت نباشد جاهلیت می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان جشنواره فرهنگی امامت و مهدویت را داریم که باید به آن توجه شود. مسیر تعلیم مسیر حاشیه‌ای نیست بلکه مسیری متنی است.

طهرانچی افزود: استادان ما باید در تعامل با بازار و مردم باشند و مسئله این است که باید به طور ویژه در خدمت مردم باشیم. مسائل زیست بوم انسان محور، پیچیده، چند وجهی است.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص پتانسیل‌های استان البرز هم گفت: البرز قطب صنعت دارویی است، همچنین ۵۰۰ عضو هیات علمی و ۳۹ هزار دانشجو دارد که بازوی قوی جامعه هستند.

طهرانچی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه آزاد در سال آینده گفت: از ۱۴ فروردین در صورت خروج از وضعیت قرمز کلاس‌های دانشگاه آزاد حضوری خواهد شد اما اگر رنگبندی همچنان قرمز بود کلاس‌ها مجازی برگزار می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد: بنابراین اگر استان البرز از حالت قرمز کرونایی درآمد کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنید و به صورت جد پیگیری شود که از ۱۴ فروردین دانشجویان در کلاس درس به صورت حضوری حاضر شوند.

Share