تورنمنت فوتبال دختران زیر۱۸ سال کافا_تاجیکستان

پیروزی دلچسب دختران ایران مقابل ازبکستان با هدایت گیلانی ها+ تصاویر

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال گفت: اولین گام مهم برابر تیم بزرگ و با برنامه را برداشته و توانستیم ازبک ها را شکست دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملی پوشان ایران با نتیجه یک بر صفر مقابل ازبکستان به برتری رسیدند.

*تک گل این نیمه را نگین زندی(کاپیتان) در دقیقه ۳۳ با پاس گل الهه افشار دوست وارد دروازه ازبکستان کرد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال، پس از پیروزی شاگردانش برابر ازبکستان گفت: این پیروزی را به تمام ایرانیان عزیز تبریک می گویم. امروز توانستیم دل همه فوتبالی ها و غیر فوتبالی ها را شاد کنیم. انتظارشان این بود که بچه های ما مقابل ازبکستان نتیجه خوب بگیرند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم.تمام مواردی که کادر فنی از آنها خواسته بود را در زمین بازی اجرا کردند. البته باید بگویم پتانسیل ما بیشتر از این بود. با فاصله ۴ گل می توانستیم ازبکستان را ببریم. آنها ۹ نفره شدند و فرصت های زیادی را از دست دادیم. داور آفساید به نفع ازبک ها می گرفت و در واقع ۲ گل ما را مردود اعلام کرد.

آزمون افزود: اولین گام که مهمترین گام بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و توانستیم تیم قوی، پر مهره و با برنامه ازبکستان را شکست دهیم. خوشحالم که سرمربی این بازیکنان هستم. جوانان پرتلاشی داریم که می توانند آینده بسیار خوبی را برای ایران عزیز رقم بزنند.

گفتنی است مریم آزمون سرمربی تیم دختران، گیلانی است و همچنین امید هرندی دیگر چهره گیلانی و مربی سالهای نه چندان دور داماش، مدیریت فنی این تیم را برعهده دارد.

Share