جزئیات تازه از ماجرای جاسوس نفوذی اسرائیل

شکدم چند سفر به ایران آمد؟ | چند روز در کشورمان اقامت داشت؟

یک منبع آگاه گفت: خانم «کاترین شکدم» ۵ سفر به ایران داشته و در این سفرها، مجموعاً ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تسنیم به نقل از «یک منبع آگاه در قوه قضائیه» جزئیاتی از تعداد دفعات سفر و مدت اقامت شکدم در ایران را منتشر کرد.

پس از مطرح شدن ادعاهای عجیب رسانه‌ای در مورد اقدامات فردی به نام «کاترین شکدم» که تبعه کشور فرانسه بوده و با ادعای تشرف به دین اسلام یادداشت‌ها و مقالاتی را در برخی رسانه‌های داخلی ایران منتشر کرده است، یک منبع آگاه در قوه قضائیه گفت: ادعاهای مطرح شده خیال‌پردازی‌های ژورنالیسیتی و یک سناریوی تبلیغاتی و سیاسی دور از واقعیت است.

این منبع آگاه تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های دقیق انجام شده، نامبرده در طول سالیان گذشته ۵ سفر به ایران داشته و در مجموع این ۵ سفر نیز، صرفا ۱۸ روز در کشورمان اقامت و حضور داشته است که با ادعاهای مطرح شده هیچ تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: محافل رسانه‌ای خاص و پنهان طی روزهای گذشته در مورد این خانم اخباری جعلی و به شدت بی‌ارتباط با واقعیت را منتشر کرده و سعی کرده‌اند یک سناریوی رسانه‌ای، تبلیغاتی و ضداخلاقی را پیش ببرند که بیشتر با شرایط و مناسبات داخلی خودشان تناسب دارد.

وی در پایان اظهار داشت: تمام اسناد و مدارک مربوط به سفرهای خانم شکدم به ایران و میزان اقامتش در کشورمان مشخص و موجود است و در صورت لزوم رسانه‌ای خواهد شد.

یک کانال مربوط به بعضی طرفداران احمدی‌نژاد در چند روز اخیر مطالبی را درباره فردی به‌نام کاترین پرز شکدم منتشر کرده و گفته است که او نفوذی اسرائیلی‌ها در برخی نهادهای ایران بوده است. استناد این کانال در این زمینه یک یادداشت کاترین شکدم در وبلاگ یک سایت اسرائیلی آن هم مربوط به ۳ ماه قبل است.

Share