با حکم سیاوش آقاجانی صورت گرفت؛

سرپرستان مدیریت پیشتیبانی، امور اداری و تشکیل تعاونی‌های اداره کل تعاون گیلان منصوب شدند

با صدور احکامی از سوی مدیرکل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، مهدی مجدد حسینجانی به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی، عبدالمجید جوانبخت به عنوان سرپرست اداره امور اداری و پشتیبانی و حسن اسماعیل‌زاده نیز به عنوان سرپرست اداره تشکیل تعاونی‌ها منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی، سرپرست اداره امور اداری و پشتیبانی و سرپرست اداره تشکیل تعاونی‌ها برگزار شد.

با صدور احکامی از سوی سیاوش آقاجانی مدیرکل کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، مهدی مجدد حسینجانی به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی، عبدالمجید جوانبخت به عنوان سرپرست اداره امور اداری و پشتیبانی و حسن اسماعیل زاده نیز به عنوان سرپرست اداره تشکیل تعاونی‌ها منصوب شدند.

سیاوش آقاجانی در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات مدیران و روسای پیشین با اشاره به رویکرد دولت مردمی سیزدهم یادآور شد: هدف از تغییر در پست‌های ستادی و شهرستانی ارایه خدمات بهتر به کارکنان و مردم است.

لازم به ذکر است مهدی مجدد حسینجانی که ریاست اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل را در کارنامه دارد به عنوان سرپرست مدیریت پیشتیبانی و توسعه منابع انسانی جایگزین حسن اسماعیل زاده شد.

حسن اسماعیل‌زاده نیز به سمت سرپرست اداره تشکیل تعاونی‌ها منصوب شد.

عبدالمجید جوانبخت سرپرست جدید اداره امور اداری و پیشتیبانی نیز ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی و رییس اداره تشکیل تعاونی‌ها را در کارنامه دارد.

Share