در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر انزلی

سردار عبدالله‌پور: سپاه نباید بنشیند و تماشا کند | امنیت ضرورت امروز انقلاب است

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه سپاه به همه دولت‌ها کمک می‌کند، افزود: امنیت ضرورت امروز انقلاب است و سپاه در این حوزه باید تلاش کند همه در کنار هم پای کار باشیم تا ناامنی در کشور پیش نیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندر انزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روزی که سپاه تشکیل شد ۴۰ هزار نفر اعضای اولیه آن در سراسر کشور بودند و امروز ۴۰ هزار پاسدار شهید داریم و در واقع وارث خون این شهدا هستیم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه پاسداران متعلق به انقلاب است، تصریح کرد: هر کجا که مشکلی باشد سپاه باید وارد شود و نباید سوال کند که آیا این مسئله مربوط به حوزه ما هست یا نه؟

وی با تاکید بر اینکه به ما درجه داده‌اند تا سلسله مراتب‌ها حفظ شود؛ نه اینکه آن را به رخ بکشیم، افزود: جنگ کار درجه دوم سپاه است و فعالیت اصلی سپاه حفظ انقلاب است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه ارتش کشور را در تمامیت ارضی حفظ می‌کند و ما به ارتش در بخش دفاعی کمک می‌کنیم، تصریح کرد: ما در حوزه نظامی دارای سبک هستیم و همه مشکلات به دست مردم حل می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۶۰۰ گردان امام حسین(ع) داریم که در سراسر کشور هستند و از چهار جهت کشور را صیانت می‌کنند که در صورت هرگونه تهاجم دشمن می‌توانیم دفاع کنیم.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه در حوزه امنیت داخلی بیش از ۱۰۰۰ گردان برای جلوگیری از هرج و مرج داخلی داریم، افزود: در حوزه امنیت اطلاعات نیروهای بسیجی فعال داریم و با وحدت و اشراف بر مسایل کار می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سپاه به همه دولت‌ها کمک می‌کند، افزود: امنیت ضرورت امروز انقلاب است و سپاه در این حوزه باید تلاش کند همه در کنار هم پای کار باشیم تا ناامنی در کشور پیش نیاید.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه در هفته ۲۳ هزار بسیجی به صورت خودجوش در سراسر استان گیلان گشت شبانه می‌دهند، گفت: این اقدام به صورت خودجوش و مردمی برای امنیت انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اولویت انقلاب مسئله فرهنگی است، تصریح کرد: در کنار آن باید در حوزه اشتغال کمک کار باشیم؛ همچنین مردم گیلان در حوزه مواسات معجزه می‌کنند و بدون هیچ تبلیغی دستگیر نیازمندان هستند.

وی با بیان اینکه در گیلان بیش از ۲۵۰۰ خانوار زیر فاقد مسکن مناسب هستند، گفت: این مسئله زیبنده استان نیست و باید این مشکل را با هم‌افزایی در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه حل کنیم.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه فوریت انقلاب مسائل اقتصادی است، تاکید کرد: سپاه نباید بنشیند و تماشا کند بلکه باید به دولت‌ها در زمینه اشتغال زودبازده کمک کرده و اگر موانعی هست به کمک دولت آمده و سینه سپر کرده و مشکلات را حل کند تا زمینه احیای اشتغال فراهم شود.

در این مراسم سرهنگ حمید جانباز به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بندر انزلی معرفی شد و از خدمات سرهنگ مهدی صفاتی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

Share