دشمن تمام برگ‌های برنده خود را به میدان آورده است

حسین شریعتمداری: تمام اروپا زیر برد موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی است

مدیر مسوول روزنامه کیهان با هشدار به رژیم صهیونیستی و استکبار در خصوص تهدید نظامی به خاک مقدس جمهوری اسلامی گفت: تمام خاک اروپا در برد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی هستند و هر پروازی که در آسمان رژیم صهیونیستی انجام شود در رصد راداری ایران قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل فارس، دومین جشنواره استانی حبیب با عنوان تولیدات رسانه‌ای تشکل‌های دینی و فعالان رسانه‌ای در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

مدیر مسوول روزنامه کیهان در این مراسم با بیان اینکه در ابتدا باید دید که جمهوری اسلامی کجا ایستاده است، اظهار کرد: داستان پرماجرای جمهوری اسلامی در ۴۳ سال گذشته فرارو نشیب‌های زیادی داشته است ولی با همراهی و بصیرت مردم همواره پیروز بوده و ار تمامی بحران‌ها عبور کرده است.

حسین شریعتمداری پیروزی انقلاب اسلامی را بعثت دوم در تاریخ جهان اسلام دانست و گفت: امام راحل اسلام ناب را غبارزدایی کرده و اسلام ناب را در ایران اجرایی کرده و در کرسیه حاکمیت نشاند و با ظلم و فساد مقابله کرد.

وی یکی از ویژگی اسلام ناب محمدی را مقابله با ظلم ستیزی و کلان سرمایه‌داران دانست و افزود: اسلامی که به پرخوری مرفعان بی‌درد و کلان سرمایه. داران تن بدهد اسلام نیست لذا امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری همواره حامی مستضعفان بوده و از زندگی اشرافی برخی از مسوولان گله داشتند.

مدیر مسوول روزانه کیهان با اشاره به دلایل دشمنی دیرینه استکبار با نظام مقدس انقلاب اسلامی افزود: نظام سلطه و استکبار با ماهیت ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی مشکل دارد و به این دلیل به هر بهانه‌ای با این نظام مقابله می‌کنند و از تمامی تحریم به ملت ایران فشار می‌آورند.

شریعتمداری با بیان اینکه در صورت تعویض میدان درگیری جمهوری اسلامی با نظام سلطه، ماهیت جنگ و نبرد تغییر نمی‌کند، تصریح کرد: اسلام یک حس درونی و باوری بوده و مرزهای آن با مرزهای جغرافیایی قابل مقایسه نیست لذا هر جایی مسلمانی وجود دارد تحت تاثیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم توجه دشمنی کشورهای غربی با ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی کشورهای بلوک شرق و غرب به رژیم بعث عراق انواع سلاح‌های جنگی و لجستیکی را اهدا می‌کرد ولی بعد از گذشت ۴۳ سال ماهیت جمهوری اسلامی به تمامی کشورهای اسلامی و منطقه نفوذ کرده به طوری که در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان گروه‌های مختلف مقاومت مثل حزب الله، حشدالشعبی را می‌سازد.

مدیر مسوول روزنامه کیهان با هشدار به رژیم صهیونیستی و استکبار در خصوص تهدید نظامی به خاک مقدس جمهوری اسلامی گفت: تمام خاک اروپا در برد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی بوده و هر پروازی که در آسمان رژیم صهیونیستی انجام شود در رصد راداری ایران قرار دارد.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمن تمام برگ‌های برنده خود را به میدان آورده است، افزود: دشمن امروزه به جنگ افکار روی آورده و با شدت به دنبال پیروزی در این جنگ یعنی جنگ مغزها است ولی جمهوری اسلامی به لطف خدا و بصیرت مردم در این جنگ بسیار دشوار پیروز خواهد شد.

وی جهاد تبیین را جنگ افکار و شناختی دانست و بیان کرد: در جنگ نرم رفتار انسان برگرفته از افکار خودش است لذا در صورت کنترل افکار عمومی می‌توان جامعه را کنترل کرد.

مدیر مسوول روزنامه کیهان با تاکید بر لزوم توجه به نقش نفوذی‌ها در تغییر افکار برخی از مسوولان در جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی دستگاه محاسبات خود را چنان تغییر می‌دهد که مردم جامعه همان چیزی را تحلیل می‌کند که آنان می‌خواهند.

شریعتمداری با بیان اینکه غرب و شرق سیاسی با غرب و شرق جغرافیایی متفاوت است، گفت: افرادی که تمام وجود خود را به غرب گره زده بودند اکنون صحبت نه غربی نه شرقی می‌کنند در حالی که این حرف به معنای‌عدم وابستگی به غرب و شرق توسط جمهوری است.

وی با اشاره به تاثیر شناسایی پاشنه آشیل دشمن توسط مسوولان بیان کرد: دشمن در تلاش است تا نظر جمهوری اسلامی را در اقلیت قرار دهد تا از این طریق بتواند ایران نظر خود را مطرح نکند لذا به این منظور باید مسوولان پاشنه آشیل دشمن را شناخته و بر همان اساس اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر مسوول روزنامه کیهان با بیان اینکه اتحاد میان مومنان سبب‌عدم شکست ناپذیری در مقابل استکبار می‌شود، افزود: اتحاد ملت‌های مسلمان بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس منجر به تقویت روحیه انتقام گیری در بین کشورهای مسلمان و در نتیجه حمله به پایگاه عین الااسد شد.

شریعتمداری با انتقاد از اظهار نظر بانیان وضع وجود نسبت به مذاکرات وین و برجام تصریح کرد: هدف برجام لغو تحریم بود ولی اکنون یک‌هزار و ۷۱۷ تحریم علیه جمهوری اسلامی وجود دارد و از عملکرد ۶ ماه دولت جدید انتقاد می‌کنند در حالی که خودشان در هشت سال جمهوری اسلامی را تا مرز نابودی پیش بردند.

Share