امام جمعه خمام؛

حتی یک‌روز تأخیر عامدانه و از سر کوتاهی برای اصلاح محور خمام به خشکبیجار خیانت به مردم است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با نام‌بردن از جان‌باختگان حوادث محور خمام به خشکبیجار، گفت : ده‌ها جوان، میانسال، پیرمرد و پیرزن در این‌سالها به جهت عدم اصلاح وضعیت این‌محور جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه خمام در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با بیان اینکه کم کم به پایان سال نزدیک می شویم و همه مردم ما وضعیت گرانی کالاهای اساسی را با تمام وجود حس کرده اند، افزود: هرچند دولت و مدیران اقتصادی وظیفه دارند تا نسبت به معیشت مردم و مهار افسارگسیخته تورم اقدامات عاجل انجام دهند ولی در این روزهای سخت، همیاری ها و کمک های مردم به یکدیگر بسیار زیبا و ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده اظهار داشت: بنده با افتخار دست یکایک خیرین و جوانان عزیز هیئتی را که در این روزهای پایان سال به دور از هیاهوهای روزگار و در اوج اخلاص، به فکر تهیه اقلام شب عید نیازمندان هستند را می-بوسم.

وی افزود: ان شاء الله هر کس به اندازه وسع و توانی که دارد در روزهای سخت دستگیری داشته باشد تا در روزهایی که همه ما محتاج دستگیری پروردگار عالم هستیم، مورد لطف و عنایت کریمانه اش قرار گیریم.

امام جمعه خمام در ادامه گفت: آغاز ماه شعبان و اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد حضرت سید الشهدا سلام الله علیه و روز پاسدار و میلاد حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و همچنین میلاد حضرت سجاد سلام الله علیه را محضر همه مؤمنین و مؤمنات تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی تصریح کرد: پیشاپیش از مکدر شدن خاطر مردم عزیز عذرخواهی می کنم ولی توصیه می کنم خاطر مدیران و مسئولین مرتبط مکدر شود و آنهایی که پیغام تهدید و تطمیع فرستاده اند بدانند که از بودن در کنار مردم دست نخواهم کشید.

امام جمعه خمام در ادامه با ذکر اسامی درگذشتگان محور خمام به خشکبیجار گفت: مرحوم جاوید برومند، ۱۸ ساله، محل فوت: محور خمام به خشکبیجار در تیرماه ۱۴۰۰، مرحوم امیرمحمودزاده؛ ۳۱ساله محل فوت: محور خمام به خشکبیجار در خرداد ماه ۱۴۰۰، مرحوم حسن عزتی ۱۵ساله محل فوت: محور خمام به خشکبیجار در مهرماه ۱۴۰۰، مرحوم آرمین محب نژاد ۳۰ساله محل فوت: محور خمام به خشکبیجار در بهمن ۱۴۰۰، مرحوم جاوید رحمانی ۳۱ساله محل فوت: محور خمام به خشکبیجار در مهرماه ۱۴۰۰ و دهها جوان و میان سال و پیرمرد و زن و مردی که در این سالها به جهت‌عدم اصلاح محور جان داده اند.

اسدالله زاده متذکر شد: حتی یک روز تأخیر عامدانه و از سر کوتاهی در وظیفه، نسبت به اصلاح محور خمام به خشکبیجار، خیانت به این مردم است.

وی افزود: مدیرانی که وظیفه اجرایی و نظارتی بر این پروژه داشته اند بدانند چنانچه عامدانه کوتاهی در این محور داشته باشند، ولو اینکه بر اساس قوانین حقوقی، مدارکی برای اثبات کوتاهی آنها وجود نداشته باشد ولی در پیشگاه عدل الهی محکوم خواهند شد و حق الناس مقوله ای است که خداوند متعال از آن نخواهد گذشت.

امام جمعه خمام در ادامه گفت: جناب آقای استاندار محترم، جناب آقایان نمایندگان محترم مجلس، جناب آقای فرماندار محترم؛ لااقل جلسه فوق العاده ای برای هم افزایی دستگاه ها در این مورد می گرفتید تا شاید دل مردم خوش شود. صریح و شفاف و بدون تعارف عرض می کنم پای هزینه تراشیدن برای تمامی کوتاهی های صورت گرفته در محور خمام به خشکبیجار در کنار مردم ایستاده‌ام و کوتاه نخواهم آمد.

Share