امام جمعه خمام با انتقاد از عملکرد فرماندار و نمایندگان مجلس:

حتی یک اداره جدید نیز در خمام ایجاد نشد | فقط اداراتی که مستقر بودند تابلویشان را تغییر داده اند!

خطیب جمعه خمام گفت: حتی یک اداره جدید نیز در خمام ایجاد نشده است و فقط اداراتی که مستقر بودند تابلویشان را به شهرستان تغییر داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خوبان خبر؛ حجت الاسلام حامد اسداله زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خمام با بیان نماز جمعه وظیفه تبیین‌گری و مطالبه‌گری دارد و البته در نظام اسلامی مسئولیت‌ها کاملا تفکیک شده است، افزود: بنا نیست مسئولان در مأموریت‌های یکدیگر ورود کرده و نهاد امامت جمعه نیز تاکنون ورودی نداشته و نخواهد داشت.

امام جمعه خمام با بیان اینکه همه بدانند که ما درصدد گفتاردرمانی هم نیستیم، افزود: اینگونه نیست که فقط نصیحت کنیم و چنانچه لازم باشد از تیربون نماز جمعه به نفع مردم هزینه نیز می‌پردازیم،

وی با اشاره به اینکه هرچند مسئولین اجرایی شهرستان هم می‌بایست خدمات و تلاش‌ها و برنامه‌هایشان را برای مردم تبیین کنند بیان داشت: مشکلات اجرایی مردم با گفتاردرمانی و سخن درمانی حل نمی‌شود.

خطیب جمعه خمام با اشاره به اینکه متأسفانه علیرغم اینکه نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان جهت استقرار دستگاه‌های اداری در شهرستان خمام وعده داده‌اند، تصریح کرد: حتی یک اداره جدید نیز در خمام ایجاد نشده است و فقط اداراتی که مستقر بودند تابلویشان را به شهرستان تغییر داده اند!

حجت الاسلام حامد اسدالله زاده با بیان اینکه نصیحت‌ها و موعظه‌های نمایندگان مجلس و فرماندار برای استقرار ادارات مستقل در شهرستان اثر نکرده است، تصریح کرد: پیگیری جدی و از روی اقتدار نمایندگان محترم و فرماندار شهرستان را می‌طلبد تا ادارات کل به تکالیف قانونی خودشان عمل کنند.

امام‌جمعه خمام اشاره به اینکه وقتی مردم سه نماینده در مجلس دارند که از حقوق‌شان دفاع کنند، انتظارشان نیز مضاعف خواهد بود، افزود: فرماندار شهرستان به همراه نمایندگان مردم خمام و رشت در مجلس پیشنهاد می‌شود از موضع اقتدار، نه از موضع نصیحت، برای حضور ادارات در شهرستان ضرب الأجل مشخص کند.

وی افزود: و چنانچه اداره کلی پاسخگو نبود، از وزارتخانه مربوطه بازخواست کنید! تا ان شاء الله روند خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان خمام سرعت بهتر و بیشتر پیدا کند.

Share