مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

بارش برف در ۹ محور مواصلاتی گیلان | ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به برودت هوا در استان، گفت: پنج محور مواصلاتی گیلان با بارش شدید و همچنین چهار محور مواصلاتی دیگر نیز با بارش خفیف برف روبرو هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف در پنج محور مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون در محور اسالم – خلخال، محور سیاهکل – دیلمان، محور بهارستان – آقچای، شفت – امامزاده ابراهیم و ارتفاعات رودبار – قوشه لانه شاهد بارش شدید برف هستیم.

وی با اشاره به میزان بارش برف در محورهای پربرف استان، افزود: در محورهایی همچون اسالم به خلخال در محدوده استان گیلان حدود ۲۰ سانتی‌متر و همچنین در برخی از محورها ازجمله رودبار به قوه لانه شاهد کولاک برف هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان همچنین از بارش خفیف برف در چهار محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور پونل – خلخال، محور شوک – ملکوت، محور بلوردکان – خصیب دشت و ارتفاعات رودبار – ویه و کلیشم بارش خفیف برف در حال باریدن است.

مرادی همچنین با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های هم‌جوار نیز بیان کرد: در گردنه الماس در محور اسالم-خلخال شاهد بارش شدید برف تا ۲۰ سانتیمتر و همچنین در گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل نیز شاهد بارش شدید برف تا ۱۵ سانتیمتر هستیم.

وی همچنین اکثر محورهای مواصلاتی استان را بارانی توصیف کرد و افزود: ترافیک در محورهای استان به‌غیراز محور پونل-خلخال در جریان است.

 رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر استان حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

Share