مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: ۵ هزار خانواده شهید در گیلان از این موضوع بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا داوطلب شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران اظهار کرد: استاندار گیلان و نمایندگان مجلس باید برای ایجاد شغل و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و جانبازان اقدام ویژه ای در سال پیش رو انجام دهند تا آرامش خاطر به خانواده ایثارگران استان برگردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به جذب ۲ هزار نفر از جانبازان و ایثارگران در دستگاه‌های دولتی، گفت: ۵۷۰ نفر نیز تسهیلات اشتغال زایی از بنیاد دریافت کردند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را از جمله رسالت‌های بنیاد شهید دانست و افزود: ایجاد طرح سپاس، غرس نهال به نام شهدا، ساخت تله فیلم درباره شهید انصاری، ساخت ۴ مستند درباره ۴ سردار شهید گیلانی و دیدار با ۱۱۰ جانباز از جمله اقدامات بنیاد در سال ۱۴۰۰ است.

داوطلب با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار ایثارگر گیلانی تحت پوشش بیمه همگانی هستند، تصریح کرد: ۵۱ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز بیمه تکمیلی دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: ۳۵۷ مرکز درمانی به خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران گیلانی خدمات ارائه می‌دهند و هدف ما نیز توانمندسازی ایثارگران ابعاد مختلف است.

وی با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی حق پرستاری خانواده شهدا و جانبازان در سال آتی، گفت: ۵ هزار خانواده شهدای استان از این افزایش حق پرستاری بهره مند می‌شوند.

Share