رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

افزایش ساعت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در گیلان+ جزییات

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از افزایش ساعت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال خبر داد و افزود: روزهای پنجشنبه ساعت کار مرکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۱:۴۵ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از افزایش ساعت مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعات مردمی در اسفند ماه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی و در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات شماره‌گذاری به متقاضیان و جلوگیری از ایجاد ازدحام در روزهای پایانی سال، مقرر شد تا اطلاع بعدی ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از ساعت ۱۴ به ۱۶ به میزان ۲ ساعت در روز افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: روزهای پنجشنبه ساعت کار مرکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۱:۴۵ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی راهور ۱۲۰ به نشانی www.rahvar120.ir نوبت اینترنتی بگیرند و مراکز شماره‌گذاری موظفند پس از پایان ساعت کاری در ساعت ۱۶ به تمامی افرادی که قبل از این زمان وارد مراکز شده‌اند، خدمات ارائه کنند.

Share