رئیس شورای شهر کومله خبر داد؛

افتتاح ۲۰ پروژه عام المنفعه شهرداری کومله | رابطه میان اعضای شورا و شهردار بسیار عالی است

صادقی عظیمی از افتتاح ۲۰ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان توسط مدیریت شهری کومله در سوم شعبان با حضور مقامات ارشد استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صادقی عظیمی در گفتگو با دیارمیرزا با قدردانی از این پایگاه خبری با اشاره به افتتاح ۲۰ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان توسط مدیریت شهری کومله در سوم شعبان با حضور مقامات ارشد استانی و شهرستانی اظهار کرد: جشن نیمه شعبان نیز در سالن فرهنگیان شهر کومله به صورت ویژه برگزار می‌شود.

رییس شورای شهر کومله با قدردانی از مردم این شهر بابت پشتیبانی از شهرداری و شورای کومله در پرداخت به موقع عوارض نوسازی اظهار کرد: امیدواریم با پشتوانه مردمی بتوانیم اقدامات خوبی در سال آتی انجام دهیم.

وی رابطه میان اعضای شورا و شهردار کومله را مثال زدنی و بسیار عالی توصیف کرد و گفت: عملکرد شهردار ستودنی است و به خود می‌بالیم که چنین شهرداری انتخاب کرده‌ایم که عملکرد او مورد رضایت مردم نیز قرار گرفته است.

عظیمی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در شهر کومله در زمان آقای مهدی‌پور آغاز شده است، افزود: پیاده رو سلامت استخر سلامت، پیاده راه نگین سبز، بوستان آفتاب از جمله پروژه‌های است که در نیمه شعبان به بهره برداری می‌رسد.

رییس شورای شهر کومله بودجه سال جاری را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۱۷ میلیارد تومان بودجه برای این شهر محقق شده که بیشتر از بودجه مصوب بوده است.

عظیمی در ادامه گفت: با بودجه پیشنهادی ۲۷ میلیاردی سال ۱۴۰۱ نیز اعضای شورای شهر کومله موافق هستند که در شورا نیز مصوب شده است.

وی افزود: با توجه به احتمال اجرای طرح جامع تفصیلی امیدواریم که شاهد متمم بودجه نیز باشیم.

Share