معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، خبر داد؛

اجرای عملیات ایمن سازی نقطه حادثه خیز کماکل – پیله داربن در محور رشت به پیربازار

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، از اجرای عملیات ایمن سازی نقطه حادثه خیز کماکل به پیله داربن و نصب سرعت کاه استاندارد در این محور واقع در بخش مرکزی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هانی سام دلیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت به اتفاق رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان و فرمانده پلیس راه رشت – انزلی، از نقطه حادثه خیز  کماکل – پیله داربن بازدید و ضمن استماع سخنان برخی اهالی این منطقه، دستور اجرای عملیات ایمن سازی این نقطه خطرساز را صادر نمود.

در حاشیه این بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در این محور و تاکید بر ایمن سازی آن که خواسته به حق مردم این منطقه است، خاطر نشان کرد: با تاکید و حساسیت فرماندار محترم رشت در بحث ایمنی راه ها و امنیت جانی شهروندان، کاملا مصمم هستیم تا نسبت به رفع مشکلات ترافیکی شهرستان، اقدامات فنی و مبتنی بر بررسی‌های کارشناسی را به صورت جهادی و با ایجاد تعامل بین دستگاه های متولی به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: هر کدام از مسئولان مرتبط با حوزه ترافیکی ملزم به انجام وظایف قانونی خود بوده و کم کاری در این زمینه مصداق بارز ترک فعل می‌باشد.

وی اضافه کرد: اجرای فوری عملیات ایمن سازی نقطه حادثه خیز کماکل – پیله داربن و نصب سرعت کاه استاندارد در این محور توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طی روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است نقطه حادثه خیز این محور در چند روز گذشته سبب بروز حادثه رانندگی شده بود که با دستور فوری فرماندار و رییس شورای ترافیک شهرستان رشت جهت تصمیم گیری در این خصوص با بازدید مسئولین امر همراه بود.

Share