مهدی پور با قدردانی از همدلی و همراهی اعضای شورای شهر کومله:

آفت مدیریت شهری، حواشی است | شورای شهر و شهرداری کومله در یک قالب قرار دارند

مهدی پور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ به دنبال کارهای بزرگی هستیم و با کارهای کوچک خودمان را معطل نمی کنیم، افزود: از تصویب بودجه ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۱ قدردانی می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با روز شهردار، اعضای شورای شهر کومله از شهردار این شهر تجلیل کردند.

منوچهر مهدی پور با قدردانی از همدلی و همراهی اعضای شورای شهر کومله در راستای توسعه این شهر اظهار کرد: به خودم افتخار میکنم که در کنار این عزیزان هستم و الحق و الانصاف ثابت شده که شورای شهر و شهرداری کومله در یک قالب قرار دارند.

شهردار کومله با بیان اینکه طبع بلند اعضای شورا سبب شده که بنده به عنوان مدیر شهری در شورای پنجم و ششم از حواشی به دور باشیم، اظهار کرد: آفت مدیریت شهری همین حواشی است که سبب می‌شود مردم از مدیریت شهری دور و از آن منزجر شوند.

وی افزود: ۴۲ سال از انقلاب گذشته و مردم از حرف زدن خسته شده آمد و باید در میدان عمل اقدامات خود را نشان دهیم.

مهدی پور تصریح کرد: کومله تنها شهرداری استان گیلان بوده که ظرف ۱۵ ماه تنها ۲۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی قابل افتتاح داشته است.

شهردار کومله به همدلی و همزبانی شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: در هیج شهری نمیتوان رضایت صد درصدی ایجاد کرد اما با اقدامات صورت گرفته رضایت نسبی مردم فراهم شده است.

وی افزود: از مدیر امور شهری تا اداری شهرداری گرفته تا پاکبان شهرداری به وظایف خود عمل میکنند و وقتی ساعت ۸ صبح هیچ زباله ای در سطح شهر مشاهده نمی کنید یعنی اینکه به مردم احترام گذاشته اید.

مهدی پور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ به دنبال کارهای بزرگی هستیم و با کارهای کوچک خودمان را معطل نمی کنیم، افزود: از تصویب بودجه ۲۷ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۱ قدردانی می‌کنم و اگر عمری باقی بماند در اسفند سال آینده درباره بودجه ۵۰ میلیارد تومانی صحبت خواهیم کرد.

شهردار کومله افزود: حق کومله این نیست و با خدمات بهتر در سال آینده این شهر را به جایگاه واقعی خود خواهیم رسانید.

Share