رئیس اداره تعمیرات شرق شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکل

علینقی حسنی اظهار داشت: با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکل در استان گیلان افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با هدف افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت، ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت سیاهکل در استان گیلان افزایش می‌یابد.

علینقی حسنی، رئیس اداره تعمیرات شرق شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست سیاهکل در در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی، بهمن ماه امسال آغاز شد.

وی افزود: در اجرای این پروژه با جایگزینی ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۱۵ مگاولت آمپر با ۲ دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت‌های ۵.۵ و ۷.۵ مگاولت آمپر در محل پست ۶۳/۲۰ کیلوولت پست سیاهکل و با استفاده از امکانات موجود شرکت برق منطقه‌ای گیلان، ظرفیت توان الکتریکی در این پست به میزان ۱۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

گفتنی است که این طرح با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و با استفاده صد درصدی از تجهیزات ساخت داخل انجام می‌شود. پیش بینی می‌شود در فروردین ماه سال بعد این پروژه به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد.

Share