۵ بسته بندی محبوب آوین پک، ژانویه ۲۰۲۲

شرکت کارتن سازی آوین پک سال هاست که در زمینه تولید انواع بسته بندی مشغول به فعالیت میباشد و توانسته با تلاش و پشتکار فراوان همراه با تیمی مجرب و کارآزموده رضایت مشتریان را جلب نماید.

۵ بسته بندی محبوب آوین پک، ژانویه ۲۰۲۲

بسیته بندی خلاقانه

شرکت کارتن سازی آوین پک سال هاست که در زمینه تولید انواع بسته بندی مشغول به فعالیت میباشد و توانسته با تلاش و پشتکار فراوان همراه با تیمی مجرب و کارآزموده رضایت مشتریان را جلب نماید. تولید انواع جعبه و کارتن در نمونه ها و مدل های مختلف همراه با طرح های مدرن و به روز دنیا از دستاوردهای این شرکت می باشد. در این مجموعه امکان تولید جعبه بسته بندی در قیمت های مختلف با ساختار و ترکیب گوناگون وجود دارد تا تولید کنندگان و متقاضیان محترم گزینه های مختلفی برای انتخاب داشته باشند.

 شرکت آوین پک هر روزه تیراژ زیادی از سفارشات مشتریان را تولید و ارئه می نماید. این تولیدات شامل جعبه های مقوایی و بسته بندی های کارتنی هستند که با انواع چاپ از جمله افست و فلکسو تولید می گردند. هر ماهه آوین پک به مشتریان زیادی بسته بندی صادراتی تحویل می دهد  که چند نمونه از بهترین و محبوبترین آنها را در ژانویه ۲۰۲۲ به شما معرفی می نماییم.

جعبه بسته بندی محصولات غذایی باور

شرکت پارس گوارای آسیا تولید جعبه های سوسیس و کالباس را با نام تجاری باور به عهده شرکت آوین پک قرار داده است. جنس این جعبه ها از مقوای ایندربرد  وبا گرماژ( ضخامت) ۳۰۰ گرم می باشد. این جعبه ها برای بسته بندی سوسیس بلدرچین و کالباس مرغابی و بوقلمون تولید شده اند. مقوای ایندربرد کیفیت خوبی نسبت به مقواهای دیگر داشته و از نظر بهداشتی مورد تأیید می باشد. این جعبه بسیار زیبا و با انواع خدمات پس از چاپ تولید شده است. سلفون مات، یووی، برجسته سازی و طلاکوبی همگی از خدماتی هستند که بر روی این پک انجام شده اند. این خدمات همراه با چاپ افست جلوه بسیار شکیلی به این جعبه بخشیده و آن را بسیار چشم نواز کرده و مورد توجه مشتریان قرار داده است. یکی از دیگر ویژه گی های این محصول، پنجره دار بود جعبه است که برای بهتر دیده شدن محصول قرار داده شده است.

جعبه مقوایی چاپ دار

جعبه های تکسو

شرکت تکسو تولیدکننده انواع دمنوش، عسل و محصولات مراقبتی پوست و مو می باشد این شرکت نیز تولید جعبه های روغن آرگان را به آوین پک سپرده است. پک این محصول از جنس مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم بوده که با چاپ افست تولید شده و خدمات پس از چاپ مانند طلاکوبی، برجسته سازی و سلفون مات بر آن اعمال گشته است که همین امر سبب شده جعبه ای زیبا به مشتری عرضه شود. مدل این جعبه به صورت دو درب دارویی می باشد.

مطمئنا با ارائه پکی زیبا مشتریان نیز رغبت بیشتری به خرید پیدا می کنند و به این باور می رسند که حتما محصول دارای ارزش بالایی می باشد که در چنین پکی بسته بندی شده است و در نتیجه محصول را خریداری کرده و آمار فروش بیشتر خواهد شد. پس اگر تولیدکننده ای برای بسته بندی محصولش هزینه بیشتری کند مسلماً بیشتر به چشم آمده و فروش خوبی در بازار خواهد داشت.

بسته بندی های فست فود رانجی

بسته بندی های رانجی متعلق به یک فست فود می باشد که به شرکت چاپ و بسته بندی آوین پک اعتماد کرده و تولید بسته بندی هایش را به عهده این شرکت گذاشته است. این رستوران بسته بندی هایی متفاوت و منحصر به فرد را مدنظر داشته که با دادن ایده و راهنمایی طراحان آوین پک مدلی خاص برای محصولات این رستوران تولید شده است.

 پک های این رستوران از جنس کارتن دو لایه سینگل فیس) بوده که در مدل کیبوردی تهیه و تولید شده اند. چاپ این پک افست می باشد که طی فرآیند لمینت بر روی این کارتن ها قرار گرفته است در این فرآیند به دلیل اینکه نمیتوان چاپ افست را به طور مستقیم بر روی کارتن اجرا کرد آن را بر روی مقوا اعمال می کنند و سپس مقوای چاپ شده را بر روی کارتن توسط دستگاه های تمام اتوماتیک می چسبانند در این چاپ از رنگ ها و طرح های به روز و خاص استفاده شده که زیبایی این بسته بندی ها را چندین برابر کرده است.

جعبه پیتزا

بسته بندی خرمای پورمند

شرکت جعبه سازی آوین پک بسته بندی خرمای پورمند را در ژانویه ۲۰۲۲ تولید کرده است این بسته بندی ها صادراتی می باشند. بسته بندی های خرمای پورمند از مقوا ایندربرد با گرماژ ۳۰۰ گرم بوده که بصورت کیبوردی تهیه و تولید شده اند. به دلیل صادراتی بودن این پک ها دقت زیادی در تولید آنها اعمال شده است تا ظاهری خاص و شکیل داشته باشند. مدل این نوع جعبه، کیبوردی نام دارد و از سلفون مات و براق در هر کدام جداگانه استفاده شده است. یکی از ویژه های که در این جعبه مشاهده میشود چاپ درون جعبه است که تفاوت را در جعبه های مشابه دوچندان میکند.

جعبه خرما صادراتی

بر روی این بسته بندی ها علاوه بر چاپ افست خدمات طلاکوب، برجسته سازی، سلفون مات و یووی نیز انجام شده است. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما می باشد که به دلیل بسته بندی نامناسب نتوانسته جایگاه بالایی را در صادرات خرما از آن خود کند. بنابراین تولیدکنندگان و فروشندگان در تلاش اند پک هایی مناسب و ایده ال تهیه کنند تا بتوانند در بین رقبای دیگر که خرما صادر می کنند جایگاه بالایی بدست آورند.

شرکت زعفران تروند

پک های زعفران تروند نیز توسط شرکت آوین تولید شده اند. جعبه های این زعفران نیز از مقوای ایندربرد با گرماژ ۳۰۰ می باشد. که در مدل دو درب دارویی تولید شده اند، طراحی این بسته بندی ها بسیار زیبا بوده بر روی این پک ها نقش گل زعفران طراحی شده که با ایجاد رنگ بنفش و زرد چشم نواز تر گشته است. بر روی این پک ها نیز طلاکوب و برجسته سازی استفاده شده،  در قسمتی از این بسته بندی ها پنجره ای قرار گرفته که بخشی از محصول درون پک را می توان مشاهده نمود.

بسته بندی زعفران

وقتی مشتری قسمتی از محصول را ببیند به آن بیشتر اعتماد کرده و آن را خریداری می نماید. نمایش بخشی از محصول یکی از ترفندهای بازاریابی می باشد که برای مشتریان جذاب بوده و آنها را ترغیب به خرید کالا می نماید.  زعفران یکی از محصولات باارزش کشور ایران است که به سراسر جهان صادر می شود ولی متاسفانه اکثرا به دلیل خرده فروشی و وجود دلالان به صورت فله به کشورهای دیگر عرضه شده و در آنجا بسته بندی و به  نام آنها ارائه می گردد.

عرضه زعفران در پک های شیک و زیبا سبب میشود صادرات این محصول به نام کشور ما تمام شده و همچنین با بسته بندی کردن ارزش افزوده محصول بالا رفته و با قیمت بیشتری به فروش برسد. این ۵ مورد بسته بندی را که به شما معرفی نمودیم تنها چند نمونه از محبوبترین جعبه ها در میان بسیاری از پک های تولیدی این شرکت می باشند که ما با توجه به زیبایی و استقبال خوب مشتریان این موارد انتخاب کرده و به شما معرفی نمودیم. اگر شما هم صاحب محصول و یا فروشنده هستید می توانید تهیه جعبه هایتان را به آوین پک سپرده تا بسته بندی محصول شما هم جزء بهترین و محبوبترین جعبه ها قرار بگیرد و بتواند بیشترین فروش را در میان کالاهای مشابه داشته باشد.

Share