گزارش تصویری اولین جشنواره تئاتر خیابانی حدیث باران در بندرانزلی

گزارش تصویری برگزاری اجراهای اولین جشنواره تئاتر خیابانی حدیث باران در بندرانزلی.

میلاد منصف: پس از اعلام راه یافتگان به بخش مسابقه نخستین جشنواره تئاتر خیابانی حدیث باران استان گیلان، اجراهای آثار راه یافته به بخش پایانی امروز جمعه یکم بهمن ماه در سکوی نام آوران و قهرمانان بندرانزلی با حضور هیئت داوران برگزار شد.
آثار راه یافته به این بخش همچنین روز شنبه ۲ بهمن ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پل غازیان و بلوار انزلی برای عموم برگزار می گردد.
موج نامه به کارگردانی محمد فرح بخش از بندرانزلی، چهره یار به کارگردانی عبدالله بهادری از لنگرود، تندیس عشق به کارگردانی هومن میر معنوی از رشت، زندگی با هم یا زندگی بدون هم به کارگردانی ریحانه حسین زاده از رشت، از بندر تا قصر از قصر تا بندر به کارگردانی سعید ذبیحی از بندرانزلی، گم شدن برای حقیقت به کارگردانی میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه، بازی نامه به کارگردانی بهمن جهان طلب از بندرانزلی، خمپاره ها چشم دارند به کارگردانی ساحل احمد دوست از لاهیجان و تن های تنها به عنوان اثر مهمان به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران آثارا راه یافته هستند.
داوری آثار این جشنواره بر عهده آقایان علی اصغر کهن قنبریان، محمود فرضی نژاد و محمد علی صادق حسنی می باشد.
شایان ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره استانی تئاتر خیابانی حدیث باران با معرفی آثار برتر ساعت ۱۸ روز شنبه ۲ بهمن ماه با حضور سامان خلیلیان رئیس تئاتر خیابانی کشور در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار می گردد.

Share