کشف بیش از ۲۷ کیلو تریاک در لنگرود

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور، فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲۷ کیلو ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۴۳ ساله پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲۷ کیلو ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا سرخوش‌پور با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر یکی از ماموریت‌های اصلی مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: همه نهادها و سازمان‌های متولی باید همکاری لازم در راستای مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از آسیب‌های این پدیده شوم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبرهایی مبنی بر تردد فردی مشکوک و سابقه‌دار در یکی از دهستان‌های شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته مشخص شد، یک نفر در محل اعلامی اقدام به فروش موادمخدر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر محل اختفاء قاچاقچیان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر، ۲۷ کیلو ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۴۳ ساله پس از دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ سرخوش‌پور در پایان با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد یکی از مهمترین معظلات اجتماعی جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر با موادمخدر قرار دارد.

Share