با استقبال مقامات؛

رئیسی وارد گیلان شد | آغاز پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری

رئیس جمهوری به همراه هیات دولت دقایقی پیش وارد گیلان شد. گیلان مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید ابراهیم رییسی و اعضای هیات دولت سیزدهم، دقایقی پیش با استقبال اسدالله عباسی استاندار گیلان و آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شدند.

رییس جمهور دقایقی قبل در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و روز زن و مادر به همه گیلانیان گفت : استان گیلان از لحاظ اقتصاد دریامحور و گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان بسیاری از مشکلات استان از جمله مشکل بیکاری را که امروز خانواده‌ها را نگران کرده، حل کرد.

سید ابراهیم رییسی افزود: قصد داریم حل مشکل معیشت مردم و مسائل فرهنگی و اجتماعی که در استان وجود دارد را به جد دنبال کنیم البته نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار مواردی از مشکلات استان را برای بررسی اعلام کرده اند که امشب در شورای اداری مطرح خواهیم کرد که مصوبات لازم برای حل آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: امیدواریم که این سفر به دنبال کار‌های خوبی که در استان انجام شده نقطه عطفی باشد برای رفع مشکلات استان که البته پیگیری استاندار و نمایندگان را می‌طلبد تا مشکلاتی که امروز می‌بینیم دیگر شاهدش نباشیم.

گیلان مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهوری بوده و شرکت در جلسه شورای اداری گیلان، نشست با اقشار و نشست با اصحاب رسانه از مهمترین بخش های این سفر یک روزه است.

Share