طی روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه صورت می‌گیرد؛

دیدار مردمی نمایندگان ویژه مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در سفر رییس جمهور به گیلان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هم زمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان گیلان، نمایندگان ویژه مقام عالی وزارت نیز در این استان پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به سفر ریاست جمهور به استان گیلان، آقای احمدی لاشکی «معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش» و آقای کفراشی «مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات» با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان طی روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه آموزش و پرورش خواهند بود.

سعید فلیحی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام این خبر تصریح کرد: مراجعان می‌توانند بر اساس اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، جهت پیگیری مسائل و مشکلات خود به اداره کل آموزش و پرورش استان واقع در میدان فرهنگ، روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ بهمن ماه) «از ساعت ۸ صبح الی ۱۸عصر» مراجعه نمایند.

وی در ادامه حضور مسئولین در بین مردم و همراهی با آنان در حل مشکلات را قابل تحسین دانست و افزود: امیدواریم سفر رئیس جمهور و مسئولین باعث خیر کثیر در استان گیلان باشد.

Share