وضعیت نامشخص شهرداری لنگرود؛

دومین شهردار منتخب شورای شهر لنگرود هم تایید نشد+واکنش شورا

نیک خواه که به عنوان دومین شهردار منتخب از سوی شورای شهر لنگرود جهت طی فرایند قانونی به استانداری معرفی شده بود تایید نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از لنگرخبر، اعضای شورای شهر لنگرود در هفتم آبان ماه در جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار، محمد نیک خواه کیارمش را به عنوان شهردار لنگرود به استانداری معرفی کردند که طبق شنیده ها بعد از انجام استعلامات توسط استانداری و طی مراحل قانونی، وی توسط استانداری تایید نشد.

پیش از این نیز امیر صادقی که به عنوان اولین شهردار منتخب شورای شهر به استانداری معرفی شده بود تایید نشده بود و نیک خواه نیز به عنوان شهردار منتخب شورای شهر لنگرود نیز طب فرایند قانونی موفق به دریافت حکم از سوی استاندار نشد.
طبق قانونی اعضای شورای شهر لنگرود می‌بایست طی روزهای آینده نسبت به انتخاب شهردار جدید و معرفی به استانداری جهت طی فرایند قانونی اقدام کنند.
نیک خواه کارمند شهرداری تهران منطقه ۲ و کارشناس ارشد مدیریت شهری بوده و مدیر دفتر فنی، مسئول اعتبارات و کنترل پروژه معاونت خدمات شهری، مدیر قرادادهای فنی و عمرانی در شهرداری منطقه ۲ تهران از سوابق وی است

هومن (امیر) صادقی کارمند شهرداری قزوین است و طی آخرین مطالب که از صادقی جستجو شده وی در دوره ششم شورای شهر قزوین کاندیدای انتخاب بود که ظاهرا ردصلاحیت یاعدم احراز شده بود، همچنین در سوابق وی کاندیدای شهرداری‌های واجارگاه، املش، رودسر و کلاچای نیز به چشم می‌خورد که هیچ وقت از سوی اعضای شوراهای این شهرها به مراحل انتخاب شهردار نرسید، در دیگر سوابق وی معاونت دهکده طبیعت قزوین می‌باشد.

هم اکنون مصطفی طالبی به عنوان سرپرست شهرداری لنگرود فعالیت می‌کند.

توضیحات روابط عمومی: تاکنون نامه رد یا تایید شهردار به شورای لنگرود نرسیده است

پیرو این خبر، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود طی پیامی به تحریریه لنگرخبر اعلام کرد که تاکنون نامه‌ای به شورای شهر لنگرود ارسال نشده است.

در متن کامل پیام روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود آمده است:

سلام علیکم

پیرو انتشار خبری در کانال، سایت و پیج منتسب به مجموعه خبری لنگرخبر در خصوص‌عدم تایید شهرداران منتخب شورای اسلامی دوره ششم، به اطلاع می‌رساند تاکنون هیچگونه نامه رسمی از مراجع ذیصلاح در خصوص‌عدم تایید آقای محمد نیکخواه کیارمش به شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود ارسال نشده و مراتب تایید صلاحیت نامبرده در سیر مراحل قانونی می‌باشد.

مستدعی است در خصوص انتشار این جوابیه، ذیل خبر منتشر شده در مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ اقدام لازم را معمول دارید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود

Share