مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

ثبت‌نام یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۱

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، از ثبت نام بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، از ثبت نام بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری ۱۴۰۱ خبر داد.

علیرضا کریمیان اظهار داشت: با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، متقاضی شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان نیز شده اند، در مجموع بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در آزمون سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۱ نام‌نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۵۹۹ هزار و ۲۷۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند که با احتساب افرادی که متقاضی رشته‌های شناور هستند، در مجموع ۶۳۰ هزار و ۹۷۰ داوطلب برای این آزمون نام‌نویسی کرده اند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد: فرصت ثبت نام با تاخیر این دسته از متقاضیان که از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن آغاز شده تا امروز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ادامه دارد و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه گذشته آغاز شد و در روز شنبه ۲۷ آذر ماه پایان می‌یافت.

همچنین مرحله دوم ثبت نام از تاریخ سوم تا ششم بهمن ماه برای متقاضیانی که در این آزمون ثبت‌نام نکرده بودند، تمدید شد.

ثبت نام با تاخیر هم برای متقاضیان جامانده از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه آغاز شد که تا امشب ادامه دارد، از این رو متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه ۲۳ آذرماه درخصوص اصلاح این دفترچه راهنما که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸.۲۹ و ۳۰ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

Share