دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

توافق گمرک با منطقه آزاد انزلی برای ادامه خدمات گمرکی به فعالان اقتصادی

یوسفی‌نژاد با بیان اینکه گمرک استان به روال قبل خدمات گمرکی را انجام می‌دهد، افزود: در جلسه با مدیرعامل منطقه آزاد مقرر شد تا اصلاح فنس‌ها توسط سازمان با رعایت حریم ۶۰ متری به روال سابق امور انجام شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست مشترک ابوالقاسم یوسفی‌نژاد ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی با علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پیرامون ارائه خدمات گمرکی با شرایط جدید برگزار شد.

در این دیدار که معاونین سازمان و مدیر گمرک منطقه نیز حضور داشتند، طرفین ضمن بررسی موقعیت منطقه آزاد انزلی پس از بازگشایی فنس‌های سواحل محدوده، راهکارهای ارائه خدمات به تجّار فعال در حوزه کالای همراه مسافر را بررسی کردند.

در همین راستا یوسفی‌نژاد با بیان اینکه گمرک استان به روال قبل خدمات گمرکی را انجام می‌دهد، افزود: در جلسه با مدیرعامل منطقه آزاد مقرر شد تا اصلاح فنس‌ها توسط سازمان با رعایت حریم ۶۰ متری به روال سابق امور انجام شود.

ناظر گمرکات گیلان افزود: همچنین سازمان منطقه آزاد انزلی متعهد شد نسبت به کنترل و رعایت عبور و مرور افراد و کالاها اقدام کند.

مدیرکل گمرک بندرانزلی گفت: این اقدام گمرک استان در راستای حمایت از تجارت قانونی تجار و غرفه داران منطقه آزاد انزلی اتخاذ شده است و امیدواریم شاهد رونق تجارت و اشتغال دراستان گیلان باشیم.

یوسفی‌نژاد در پایان به دیارمیرزا گفت: گمرکات استان گیلان وظیفه خود می‌داند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اقدام نموده و فعالیت‌های خود را در اغلب گمرکات استان شبانه‌روزی کرده است.

وی افزود: ان‌شاءالله برنامه داریم تا ساختار گمرک حسن رود را به سطح اداره کل ارتقاء دهیم که این مهم در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به گیلان مطرح و توسط نمایندگان استان درحال پیگیری است.

Share