استاندار گیلان در دیدار امام جمعه تالش؛

تحول، تحرک و کادرسازی، اولویت مدیران استانی دولت سیزدهم باشد

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در دیدار با حجت‌الاسلام نورزاد، امام جمعه تالش اظهار داشت: تحول، تحرک و کادرسازی، اولویت مدیران استانی دولت مردمی سیزدهم باشد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استاندار گیلان گفت: تحول، تحرک و کادرسازی، اولویت مدیران استانی دولت مردمی سیزدهم باشد.

اسدالله عباسی در دیدار امام جمعه تالش وحدت را رمز موفقیت دانست که باید سرلوحه همه امور باشد و اظهار داشت: فضای خوبی برای کسب و کار، تولید و تحول در کشور وجود دارد و با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف، می‌توان بر مشکلات فائق آمد.

وی با بیان اینکه همه کاستی‌ها، مربوط به تامین منابع مالی نمی‌شود بلکه با مدیریت صحیح امور برطرف خواهد شد، گفت: باید تحول، تحرک و کادرسازی مدنظر قرار گیرد.

استاندار گیلان ظرفیت‌های بسیج سازندگی و سپاه را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر محرومیت‌زدایی بیان داشت: باید با تعامل و در کنار هم و استفاده از نسل جوان پرتلاش، در جهت رفع تنگناها برای خدمت به مردم گام برداریم.

وی سوابق کیاعاشوری سرپرست جدید فرمانداری تالش را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: رخوت و سستی در دولت مردمی سیزدهم، جایی ندارد و همه مدیران باید کمر همت برای خدمت صادقانه به مردم ببندند.

حجت‌الاسلام نورزاد، امام جمعه تالش نیز در این دیدار، انسجام موجود در شهرستان را در جهت حمایت و پشتیبانی از دولت مردمی سیزدهم بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: نهاد امامت جمعه به تاسی از رویکرد رهبر معظم انقلاب، نگاه پدرانه در جامعه دارد و نباید تریبون نمازجمعه برای تخریب باشد بلکه در این راستا در تالش از اقدامات و تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم، حمایت می‌کنیم.

Share