به چالوس می‌روید؟ پینورست کمک می‌کند با کمترین هزینه سفرتان را برنامه‌ریزی کنید

شما با اجاره بوم گردی چالوس می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ یک اینکه بوم گردی‌ها ارزان و به‌صرفه هستند و می‌توانید هزینه‌های سفرتان را کم کنید. دو اینکه با فرهنگ و رسوم مردم چالوس آشنا شوید و چیزهایی جدیدی را تجربه کنید. 

شهر چالوس یکی از شهرهای زیبا و توریستی استان مازندران است. در واقع بعد از پشت سر گذاشتن پیچ‌وخم‌های جاده چالوس، این شهر اولین شهری است که به آن وارد می‌شوید.

در سال‌های گذشته باور بیشتر مردم این بود که شهری را برای سفر انتخاب کنند که در آنجا فامیل یا خانه داشته باشند. البته این باور بیشتر به‌خاطر این بود که پیدا کردن اقامتگاه مناسب کار نسبتا سختی بود.

امروزه خیلی زیاد با عبارت اجاره کوتاه مدت اقامتگاه مواجه می‌شویم. اگر تصمیم دارید که برای چند روزی راهی شهر چالوس شوید می‌توانید از پلتفر‌م‌های آنلاین اجاره اقامتگاه مثل پینورست برای پیدا کردن و رزرو اقامتگاه مناسب‌تان استفاده کنید.

راستی ما می‌خواهیم به شما راه‌هایی را پیشنهاد دهیم که بتوانید در عین داشتن یک تجربه سفر خوب به چالوس هزینه‌های خود را کاهش دهید. پس با ما همراه باشید.

تا چه حد با شهر چالوس آشنا هستید؟

چالوس در زمان‌های قدیم به شالوس یا سالوس معروف بوده و امروزه به این اسم نامیده می‌شود. این شهر با اینکه خیلی بزرگ نیست هم کوه دارد، هم دریا و هم جنگل. جدا از طبیعت متنوع این شهر موزه، کاخ و یک پل قدیمی هم دارد. در کل چالوس از آن شهرهای شمالی است که می‌توانید در آن خوش بگذرانید و تفریح کنید.

یکی از ساحل‌های چالوس که رادیو دریا نام دارد بین ساحل‌های مازندران معروف است و اگر اهل شنا و تفریحات مختلف هستید جای مناسبی برای شماست.

بهار بهترین فصل برای سفر به چالوس است. البته هوای چالوس در پاییز و زمستان هم خیلی سرد نمی‌شود و از آن شهرهایی است که می‌توانید هر موقع از سال به آن سفر کنید.

اقامت در هتل هزینه‌ها را بالا می‌برد

گفتیم که می‌خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه به چالوس سفر کنید. هزینه محل اقامت یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر است. اگر بخواهید در یک هتل خوب اتاق بگیرید خب معلوم است که باید هزینه زیادی بپردازید و خرج سفرتان بالا می‌رود. هتل‌های متوسط که قیمت ارزان‌تری دارند هم به همان اندازه کیفیت و امکانات کمتری را به شما ارائه می‌دهند.

پس راه حل چیست؟ بهترین راه برای اینکه هم هزینه کمتری برای محل اقامتتان بپردازید و هم امکانات خوبی را دریافت کنید اجاره اقامتگاه‌هایی مثل بومگردی و سوئیت است. در واقع حتی ارزان‌ترین بوم گردی‌ها و سوئیت‌ها هم کیفیت بهتری نسبت به هتل‌های ارزان دارند. در ضمن در صورت اجاره اقامتگاه شما فضای شخصی خودتان را دارید.

اجاره آپارتمان و سوئیت در چالوس

سوئیت‌ها در واقع آپارتمان‌های کوچک و جمع‌وجوری هستند که گاهی یک فضای جدا به‌عنوان اتاق‌خواب دارند و گاهی تخت‌خواب و مبلمان در کنار هم در فضای هال و پذیرایی قرار دارند.

اگر قصد دارید تنهایی سفر کنید یا تعدادتان کم است اجاره آپارتمان در چالوس خیلی برای شما به‌صرفه است. چرا که سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها در کل نسبت به ویلاها و هتل‌ها ارزان‌تر هستند. تازه می‌توانید همان هزینه کم را هم بین هم‌سفرها تقسیم کنید و این‌طوری که دیگر واقعا برای هر شخص مبلغ کمی می‌شود.

سوئیت‌ها معمولا یک آشپزخانه کوچک هم دارند و نکته خوب این است که می‌توانید در طول سفر خودتان آشپزی کنید. هزینه غذا درست کردن در خانه نسبت به رستوران خیلی کمتر است و می‌توانید باز هم هزینه‌های سفرتان را کاهش دهید.

اجاره بومگردی در چالوس

شاید واژه بوم گردی را زیاد شنیده باشید. اما می‌دانید معنی این واژه دقیقا چیست؟

اکوتوریسم که در فارسی به آن بومگردی می‌گوییم یعنی گردشگری بدون آسیب زدن به محیط زیست، عشق ورزیدن به طبیعت و احترام به سنت‌ها و فرهنگ مردمی که در یک زیست‌بوم خاص زندگی می‌کنند.

معمولا اقامتگاه‌های بوم گردی را طوری می‌سازند که به محیط و فرهنگ آن منطقه آسیبی وارد نشود. به زبان ساده اقامتگاه بوم گردی مکانی است تا چند روزی زندگی مردم آن منطقه را تجربه کنیم و با فرهنگ و سنت‌های آنها آشنا شویم.

شما با اجاره بوم گردی چالوس می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ یک اینکه بوم گردی‌ها ارزان و به‌صرفه هستند و می‌توانید هزینه‌های سفرتان را کم کنید. دو اینکه با فرهنگ و رسوم مردم چالوس آشنا شوید و چیزهایی جدیدی را تجربه کنید.

بیشتر بومگردی‌ها خانه دنج و باصفای قدیمی هستند. خانه‌های زیبایی درست مثل همان‌ خانه‌های روستایی شمالی که تراس‌های پر از گل دارند.

بهترین راه برای اجاره اقامتگاه در چالوس

احتمالا زمانی که برای اجاره سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی جست‌وجو کنید با اسم‌های مختلفی روبه‌رو شوید. حتما از خودتان می‌پرسید که کدام یک بهتر است و به کدام می‌توانم اعتماد کنم.

وب سایت پینورست یک پلتفرم آنلاین اجاره اقامتگاه است و همیشه سعی می‌کند تا تجربه به‌یاد‌ماندنی و دوست‌داشتنی برای افراد به‌وجود آورد.

در پینورست بهترین سوئیت‌ها و بومگردی‌های شهر چالوس گلچین شده است. همه چیز هم در سایت به ساده‌ترین شکل طراحی شده است. شما می‌توانید خیلی سریع و راحت اقامتگاه مناسب خود را انتخاب و رزرو کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های پینورست این است که ما به‌طور ۲۴ ساعته حواس‌مان به شما است. شما می‌توانید هر زمان و لحظه‌ای که بخواهید از پشتیبانی پینورست کمک بگیرید.

ما در پینورست به آرامش، بهداشت و پاکیزگی، حفظ حریم شخصی و امنیت شما اهمیت می‌دهیم. همینطور صداقت و شفافیت در ارتباط با شما اولین اولویت ماست.

Share