در جلسه اکبری مقدم با مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا مطرح شد:

بهره گیری از توان شرکت‌های قطعه ساز منطقه و حضور قطعه سازان در منطقه آزاد انزلی

علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با همراهی مهندس وحید طالب‌پور معاون و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان در قالب هیأتی اقتصادی با مدیرعامل و معاونین شرکت سازه گستر سایپا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی اوسط اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با همراهی وحید طالب‌پور معاون و مدیران معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان در قالب هیأتی اقتصادی با مدیرعامل و معاونین شرکت سازه گستر سایپا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های قطعه سازو قطعات خدمات خودرویی و استقرار واحدهای تولیدی قطعه ساز زیرمجموعه سایپا به منظور بومی‌سازی هر چه بیشتر صنعت خوردوی کشور؛ بهره گیری از ظرفیت‌ها و مزیت‌های کریدور چین-قزاقستان-ایران وموقعیت متمایز منطقه آزاد انزلی در ارتباط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا بهمراه استفاده از فرصت‌های لجستیکی منطقه محورهای این جلسه را تشکیل می‌داد که در آن طرفین بر ترسیم راهبرد همکاری دو جانبه در قالب تفاهم نامه به توافق رسیدند.

گفتنی است شرکت سازه گستر سایپا بزرگترین شرکت زنجیره تأمین صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی گروه خودروسازی سایپا می‌باشد که از سال ۱۳۶۴ در حال فعالیت است.

Share