امام جمعه کرگانرود؛

آیا اولویت اصلی مردم منطقه آزادسازی حریم دریا بود؟ | انتظار داشتیم، وزیر کشاورزی به غرب گیلان بیاید

فلاح گفت: آقای رییسی آزادسازی حریم دریا نشان از برقراری عدالت است؛ اما برادرانه میگویم آیا اولویت اصلی مردم منطقه ما آزادسازی حریم دریا بود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه این هفته بخش کرگانرود به امامت حجت الاسلام والمسلمین فلاح در مسجد جامع شهر لیسار برگزار شد.
خطبه اول:

امام جمعه کرگانرود با دعوت همه‌ مسلمانان را به تقوای الهی، اظهار کرد: انچه که باعث سنجش اعمال انسان میشود تقوای الهی است.

فلاح با تبریک دهه مبارک فجر، عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را مردم مومن، انقلابی و متعهد و رهبری مرجعیت و حکیمانه امام خمینی (ره) دانست و افزود: امام خامنه‌ای مدظله العالی می‌فرمایند؛ امید به اینده را در بین مردم‌پرورش دهید.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گیلان گفت: آقای رییسی آزادسازی حریم دریا نشان از برقراری عدالت است؛ اما برادرانه میگویم آیا اولویت اصلی مردم منطقه ما آزادسازی حریم دریا بود؟

امام جمعه کرگانرود ادامه داد: اولویت اصلی مردم‌ ما معیشت و مدیران ناکارآمد است. مدیرانی هستند که حامی فتنه بودند یا خودشان فتنه‌گر بودند.

فلاح گفت: مخصوصا در این منطقه که محصول کیوی قطب کشاورزی منطقه است، ما انتظار داشتیم که وزیر کشاورزی که مطابق با شرایط اقلیمی منطقه غرب گیلان است برای شنیدن حرف کشاورزان به این منطقه می‌آمد.

وی در ادامه افزود: من از همه مسئولین نظارتی می‌خواهم که در این موقع سال مراقب بازار باشند که عده‌ای از خدا بی‌خبر ارزاق را به مردم گران نفروشند.

Share