نظرعلی علیزاده: تحول اقتصادی با حضور فعالان فتنه ممکن نیست

نمایندگان نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند | فعالان فتنه ۸۸ در سال ۹۲ وارد دستگاه‌های اجرایی شدند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نباید با فتنه‌گران مماشات شود، گفت: امروز باید با جدیت با فتنه‌گران مقابله شود زیرا شعار رئیس‌جمهور فسادستیزی است و همین دلیل با فعالان فتنه نمی‌توان تحول ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، نظرعلی علیزاده شامگاه پنجشنبه در نشست بازخوانی حوادث فتنه ۸۸ در گیلان و یادبود شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت‌نیا در مسجد سیدالشهدا(ع) رشت با بیان اینکه فتنه‌گران از قبل انتخابات برنامه‌ریزی کرده بودند، اظهار کرد: فتنه گران برای سال ۸۸ اقدام به جذب و آموزش نیرو در کشور رژیم صهیونسیتی کرده بودند و فعالیت و تمرکز آنها در استان‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران با سیلی خورده‌های انقلاب در یک جبهه قرار گرفته بودند، افزود: رمز اغتشاشات فتنه‌گران، تقلب در انتخابات بود و با این کار چراغ سبز به آمریکا نشان دادند و شش ماه کشور را دچار سخت‌ترین شرایط کردند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه‌گران عزاداران حسینی علیه السلام را ضرب و شتم کردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران در روز عاشورا پرچم اباعبدالله حسین علیه‌السلام را به آتش کشیدند اما این فتنه با حضور پرشور مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ خنثی شد.

 علیزاده با اشاره به اینکه قبل از انتخابات ۸۸ فتنه‌گران درواقع برای فتنه ۸۸ تمرین می‌کردند، افزود: قرارگاه اصلی جریان فتنه خارج از کشور و جنبش سبز گرداننده صحنه در داخل بود و با وجود تعداد کمشان، اما از آنجایی که در مراکز اصلی تهران تظاهرات می‌کردند زیاد دیده می‌شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه پس از حماسه ۹ دی، ظاهراً فتنه از خیابان‌ها جمع شد، گفت: بعد از حماسه ۹ دی، سران جنبش سبز دستگیر شدند اما فتنه‌گران، موضوع فتنه را در فضای مجازی دنبال کرده و بدنه این جنبش نیز در کشور فعالیت داشتند.

علیزاده با اشاره به اینکه بعد از حماسه ۹دی، فتنه‌گران در مراکز علمی و اقتصادی مستقر شدند، خاطرنشان کرد: جنبش سبز با رنگ دیگری وارد عرصه انتخابات شد و از گزینه مورد نظر حمایت کردند و درواقع تمام فعالان فتنه ۸۸ در سال ۹۲ وارد مراکز و دستگاه‌های اجرایی شدند.

وی با اشاره به اینکه جریان انقلاب باید از دولت مطالبه کند که با جریان فتنه مماشات نشود، بیان کرد: امروز باید با جدیت با فتنه‌گران مقابله شود زیرا شعار رئیس‌جمهور فسادستیزی است و همین دلیل با فعالان فتنه نمی‌توان تحول ایجاد کرد.

علیزاده با تأکید بر حفظ هوشیاری جبهه انقلاب و رصد مداوم تحرکات فتنه گران بیان کرد: رئیسی یکی از چهره‌های مطرح انقلابی بود که به جهت رفتار و شخصیت و نوع عملش در قوه قضائیه محبوب مردم شد و مردم به عملکرد دولت وی امیدوار شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه نیازمند مدیرانی هستیم که جرأت ایجاد تحول دارند، افزود: مدیر باید جهادی باشد و با سرعت و دقت و تدبیر جهادی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌توان اقتصاد و فرهنگ را با فتنه گران نجات داد گفت: نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند زیرا این خواسته رهبری است.

Share