جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه کشور در گفتگو با دیارمیرزا؛

سپاه یکی از بازوان اصلی در اجرای فرامین رهبر معظم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سعید محمدی گفت: سپاه و بسیج در زمینه کادر سازی، بصیرت افزایی، ارتقاء توانمندی های امنیتی و دفاعی و نیز تربیت نیروهای جهادی سپاه برنامه های مدون و مفصلی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار سعید محمدی در گفتگو با دیارمیرزا در مورد شخصیت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی شخصیت چند وجهی داشت که چنین ویژگی در بین مسئولین خیلی کم است.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه کشور اظهار داشت: سردار سیلمانی در میدان های جنگ سخت، شخصیتی استراتژیک داشت و در میدان مردم دارای یک شخصیت مردم دار بود.

وی با اشاره به اینکه مردم این چنین شخصیت هایی را هرگز فراموش نمی کنند گفت: تاریخ سالها بعد از این فرد اسطوره سازی خواهند کرد، شاید چون ما الان انگار در وسط دریا هستیم حسی نداریم که ایشان را از دست دادیم.

سعید محمدی گفت: واقعیت امر این است که سپاه در تربیت نیروهای جهادی برنامه هایی دارد و در آینده قاسم سلیمانی ها در عرصه جهاد و شهادت متبلور میکند که تاریخ از آن هم حتما یاد خواهد کرد؛ محسن حججی ها دست پرورده حاج قاسم بود الان هم منتظرین شهادت کم نداریم.

وی با اشاره به اینکه در توان نظامی در رزمایش پیامبر اعظم گوشه ای از توانمندی سپاه به دنیا نشان داده شد، گفت: سپاه در عرصه های سخت، نیمه سخت، نرم و…توانست اقتدار خود را به جهان نشان دهد.

محمدی افزود: سپاه یکی از بازوان اصلی در اجرای فرامین رهبر معظم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در زمینه کادر سازی، بصیرت افزایی، ارتقاء توانمندی های امنیتی و دفاعی و نیز تربیت نیروهای جهادی سپاه برنامه های مدون و مفصلی دارد.

جانشین معاونت طرح و برنامه راهبردی کل سپاه کشور افزود: در چند سال اخیر سپاه در مسائل اجتماعی و رسیدگی به بلایای طبیعی ورود کرد و در کنار دولت به یاری مردم پرداخته است و این بخشی از توانمندی های سپاه در محیط های اجتماعی است.

محمدی در پایان به دیارمیرزا گفت: در محیط نظامی هم موفقیت هایی را کسب کردیم و امیدواریم با تکمیل این توانمندی ها بتوانیم در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی موثر باشیم.

Share