دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با دیارمیرزا؛

راهیان نور متعلق به همه ملت است | گویاسازی یادمان‌ها و شبیه‌سازی عملیات‌های دفاع مقدس

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با قدردانی از اقدامات استانداران، دولت و سایر مسوولان گفت: راهیان نور همانند دفاع مقدس متعلق به همه ملت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار عباس مطهری دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رودسر با تاکید بر اینکه با دستور سردار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، اردوهای راهیان نور امسال با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: یادمان‌ها و اردوگاهای راهیان نور در استان خوزستان آماده پذیرایی از مردم هستند.

وی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان به صورت مجازی و حضوری گفت: بسیج دانشجویی نیز برنامه ریزی لازم را صورت داده و راهیان نور اقشار نیز ایام عید برگزار می‌شود.

سردار مطهری با تاکید بر اینکه عمده برنامه‌های راهیان نور در سال جاری به صورت کاروان خودرویی شخصی است، افزود: اگر مردم با خودروهای خودشان به سمت خوزستان عزیمت کنند، شاهد اجرای بهتر دستورالعملهای بهداشتی هستیم.

وی از بازدید‌های کارشناسی تمام اردوگاه‌ها و یادمان‌های راهیان نور در خوزستان خبر داد و گفت: در برخی استان‌ها جلسات استانی ستاد راهیان نور برگزار شده تا پشتیبانی لازم از کاروان‌ها در خوزستان صورت گیرد.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با قدردانی از اقدامات استانداران، دولت و سایر مسوولان گفت: راهیان نور همانند دفاع مقدس متعلق به همه ملت است و وزارتخانه‌های متعددی می‌توانند در این زمینه نقش ایفا کنند.

مطهری به دیارمیرزا گفت: حضرت آقا می‌فرمایند که یادمان‌های دفاع مقدس زیارتگاه است و مسوولان همه دستگاه وظیفه دارند که به راهیان نور کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردمی در برگزاری راهیان نور اثرگذارتر است، افزود: امیدواریم که به سمت مردمی کردن راهیان نور حرکت کنیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در ادامه از گویاسازی یادمان‌ها و شبیه‌سازی عملیات‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: یکی از مشکلاتی که با آن درگیر هستیم منابع مالی است.

مطهری با بیان اینکه اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی جوابگو نیست، افزود: هزینه جاری هر نفر زائر فقط ۲۰۰ هزار تومان است و با این اعتبارات نمی‌شود به زیرساخت‌ها رسیدگی کرد.

وی در ادامه از مجلس و دولت انقلابی خواست پشتیبانی بیشتری از راهیان نور سپاه و بسیج داشته باشند و گفت: با این اعتبارات مختصر نمی‌توانیم حق دفاع مقدس و شهدا را ادا کنیم.

Share