واکنش وزارت ورزش و جوانان به حواشی جلسه با بلاگرها

جلسه جنجالی شاخ های اینستاگرامی در وزارت ورزش و جوانان

حضور شاخ های اینستاگرامی در ساختمان ورزش واکنش های زیادی در پی داشت.برترین ها با انتشار تصاویری از حضور اینفلئونسرهای اینستاگرامی در ساختمان وزارت ورزش و جوانان از واکنش کاربران شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز گذشته ویدئویی از حضور تعدادی بلاگر زن جوان فعال در عرصه‌های مختلف در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که حواشی و انتقاداتی به همراه داشت، به طوری که برخی کاربران فضای مجازی از آن به عنوان «دور همی زنانه» یاد کردند؛ پس از این واکنش‌ها، وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای، جلسه مذکور را «جلسه مجمع ملی خیرین ازدواج» عنوان می‌کند که تنها به منظور «ترویج امر ازدواج در فضای مجازی» تشکیل شده است.

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرها که از آنها با عنوان «بلاگر جوان» یاد کرده، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: در پی حواشی بوجود آمده جلسه دیروز مجمع ملی خیرین ازدواج با تعدادی از بلاگرهای جوان، به اطلاع عموم می‌رساند، مجمع ملی خیرین ازدواج برای تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان و همچنین تهیه جهیزیه زوجین نیازمند با بسیاری از اقشار و گروه‌ها ارتباط برقرار کرده و در تدارک جشن بزرگی برای ازدواج صدها زوج جوان در پایان سال جاری است که برای تبلیغات این امر نشستی با بلاگرهای جوان جهت هماهنگی این موضوع و ترویج امر ازدواج در فضای مجازی برگزار کرده است.

در ادامه تاکید شده است: این نشست صرفا به علت فقدان مکان مناسبی برای برگزاری جلسات مجمع ملی خیرین ازدواج در سالن جلسات ساختمان شماره ۲ برگزار شده و این مجمع از سال‌ها قبل جلساتشان را در سالن‌های وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌کردند.

در پایان بیانیه مذکور نیز نوشته شده که “یامین پور” معاون امور جوانان در این نشست حضور نداشته و اخبار منتشر شده در این خصوص کذب است.

یامین‌پور: از قهرمان المپیک گرفته تا شل حجاب و کارتن‌خواب، گفت‌وگو کرده‌ام

 وحید یامین پور نیز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:« اگر مجمع خیرین ازدواج تونسته آدمهای متفاوتی رو که هیچ وقت صدای ما بهشون نمی‌رسه جمع کنه و درباره ازدواج باهاشون حرف بزنه، دمشون گرم.»

وی در ادامه نوشته است: «این جلسه رو نبودم و از جزییات مطلع نیستم ولی اعتراف می‌کنم در همین مدت از آخوند تا شل‌حجاب و از قهرمان المپیک تا کارتن‌خواب رو دعوت و باهاشون گفتگو کردم.»

Share