مدیر کل راه و شهرسازی گیلان مطرح کرد؛

تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: برای تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی رشت نیازمند اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، ماکان پدرام بعد از ظهر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اصلی ترین هدف اداره کل راه و شهرسازی است، گفت: در سال‌های ۹۸ و ۹۹ پروژه کتابخانه مرکزی رشت را با کار شبانه روزی از یک اسکلت فلزی به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی رساندیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه روند تخصیص اعتبار به پروژه کتابخانه مرکزی شهر رشت قطره چکانی بود، تصریح کرد: اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه از سال ۸۳ تا ۹۸ تنها حدود شش میلیارد بود.

وی ادامه داد: از سال ۹۸ تاکنون تقریباً ۴۸ میلیارد تومان اعتبار به پروژه ساختمان مرکزی شهر رشت تخصیص داده شد.

پدرام با بیان اینکه علاوه بر تکمیل سازه ساختمان کتابخانه مرکزی رشت، تجهیز آن نیز نیازمند تدابیر و برنامه ریزی است، بیان کرد: باید برای خرید تجهیزات کتابخانه مرکزی رشت نیز اقدام اساسی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به روند تکمیل ساختمان آمفی تئاتر ساختمان کتابخانه مرکزی رشت، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم اعم از آب، برق، گاز و مخابرات در این ساختمان فراهم شده و وسایل سرمایشی و گرمایشی آن نیز مهیا است.

وی تکمیل و محوطه سازی ساختمان کتابخانه مرکزی شهر رشت را نیازمند تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی دانست و افزود: برای تجهیز این کتابخانه نیازمند کمک‌های استانی هستیم.

Share