در چارچوب هفته هشتم؛

برتری چوکا برابر سپیدرود در شهرآورد گیلان | شاگردان نظرمحمدی پیروز شدند

از هفته هشتم رقابت های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور و در شهرآورد گیلان تیم های چوکای تالش و سپیدرود رشت عصر امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر تیم چوکای تالش به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته دوم سپیدرود و چوکا از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علی نظرمحمدی خاتمه پیدا کرد.

تک گل این مسابقه در دقیقه ۲۷ روی ارسال بلند نیما دلاوری از خط دفاع برای علی یحیی زاده مهاجم چوکا به ثمر رسید تا تیم حسن اشجاری پس از اشتباهی که در خط دفاعی داشت، دیگر فرصت بازگشت به بازی و جبران نتیجه را به دست نیاورد.

با این برد چوکای تالش در پایان هفته هشتم با شانزده امتیاز موقعیت خود را در صدر جدول گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم مستحکم‌تر کرد و سپیدرود که امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه سبقتی بزرگ را از رقیب همشهری داشته باشد و به صدر برسد، با ۱۲ امتیاز در پشت سر سبزپوشان تالشی باقی ماند.

لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دو گروه ۱۴ تیمی دنیال می‌شود و در پایان مسابقات تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به دسته اول می‌رسند و تیم های دوم گروه های اول و دوم با برگزاری بازی پلی آف، تکلیف سومین صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال کشور را مشخص می‌کنند.

Share