تأمین اعتبارات نوسازی ناوگان راهداری

بازدید استاندار گیلان از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت+ تصاویر

استاندار گیلان از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید و تأکید کرد که همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از مناطق برف‌گرفته امامزاده ابراهیم شهرستان شفت با اشاره به پیش بینی بارش برف در استان اظهار داشت: در همین راستا آماده باش کامل به همه دستگاه‌ها و مدیران داده شده است.

وی یادآور شد: به همه مدیران دستور داده شده بود تا امکانات و تجهیزات دولتی و بخش خصوصی را برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی آماده کنند.

استاندار گیلان افزود: در بازدیدهای سرزده که از محور امامزاده ابراهیم شهرستان شفت انجام شد، عوامل راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.

وی با اشاره به ادامه تلاش ها برای باز کردن مسیرهای ارتباطی بویژه روستاها گفت: برق ساکنان این مناطق وصل و از نظر زیرساخت‌ها وضعیت مطلوب است.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون در حال بررسی وضعیت منطقه و عملکرد عوامل اجرایی هستم، اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان تا عادی شدن شرایط ، پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا مردم از نظر سوخت و ارزاق عمومی دچار مشکل نباشند، گفت: طبق پیش بینی‌ها میزان بارش برف در مسیر امامزاده ابراهیم زیاد بوده و تا این لحظه ادامه دارد.

وی همچنین به مستهلک بودن ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره و اضافه کرد: در راستای تأمین اعتبارات برای نوسازی این ناوگان هم برای سفر رئیس جمهوری و هم بودجه سال آینده برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

استاندار گیلان امروز با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی از مناطق پوشیده از برف امام زاده ابراهیم شفت بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی منطقه، بر اهتمام راهداری برای شتاب در برف‌روبی مسیرها تأکید کرد.

وی همچنین با حضور در حرم مطهر امام‌زاده ابراهیم شفت، ضمن زیارت و اقامه نماز مغرب و عشا در جمع صمیمی مردم پای درددل آنان نشست و دستورات لازم برای رفع مشکلات‌شان را صادر کرد.

Share