مدیر امور آبفای شهرستان رودبار اعلام کرد:

افزایش ظرفیت تولید آب شرب شهر بره سر | مشکل کمبود آب آشامیدنی ۳۵۰ خانوار برطرف شد

مدیر امور آبفای شهرستان رودبار امروز با اشاره به اجرای پروژه لایروبی و شستشوی یک حلقه چاه تامین آب شرب شهر بره سر، گفت: این چاه و گالری های آن پس از لایروبی به طور کامل شستشو شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر امور آبفای شهرستان رودبار با اشاره به اجرای پروژه لایروبی و شستشوی یک حلقه چاه تامین آب شرب شهر بره سر، گفت: این چاه و گالری های آن پس از لایروبی به طور کامل شستشو شدند.

احمد گلباغی افزود: “استخر تغذیه واداری” این چاه نیز با استفاده از یک دستگاه لودر که توسط شهرداری و شورای شهر بره سر در اختیار امور آبفای شهرستان رودبار قرار گرفت، لایه برداری و بهسازی شد.

وی تصریح کرد: با انجام این اقدامات، آبدهی چاه بره سر ۲۶۰ مترمکعب در شبانه روز افزایش یافت و مشکل کمبود آب آشامیدنی ۳۵۰ خانوار در مناطق بالادست این شهر مرتفع شد.

مدیر امور آبفای شهرستان رودبار با تاکید بر اینکه با لایروبی و شستشوی چاه بره سر، کیفیت آب شرب این خانوارها نیز ارتقاء پیدا کرد، گفت: اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه شد.

بنابراین گزارش؛ شهر بره سر بعنوان مرکز بخش خورگام در ۵۵ کیلومتری شهر رودبار و ۸۵ کیلومتری شهر رشت قرار دارد. این شهر به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی، جزء مناطق دیدنی و گردشگرپذیر گیلان بشمار می رود.

Share