فرمانده نیروی دریایی ارتش: هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی نداریم

نیروی دریایی ارتش قادر به برطرف کردن نیازهای خود در حوزه زیر سطحی است

امیر دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش در ساخت زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد نیاز را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی می‌سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه جهاد خودکفایی این نیرو اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر اساس تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی پیش می‌رود و تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از نیروهای جوان و مستعد در مسیر اعتلای توان دفاعی و افزایش اقتدار دریایی حرکت کند.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش در سه حوزه زیرسطح، سطح و هوا تمام تلاش خود را معطوف کرده و امروز در بخش زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد نیاز را در این رابطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی طراحی کرده و می‌سازد. نیروی دریایی ارتش در حوزه سطحی ساخت ناوشکن‌های کلاس جماران را پشت سر گذاشته و امروز در حال ورود به عرصه ساخت ناوشکن‌های سنگین است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش قادر به برطرف کردن نیازهای خود در حوزه زیر سطحی است و در حوزه ساخت پهپاد، هواناو، بالگرد، هواپیما و سایر نیازمندی‌ها نیز با تمام توان گام برمی‌دارد.

Share