دو نماینده سابق گیلان پست گرفتند

«مهرداد لاهوتی» و «صمد مرعشی» در اتاق تعاون ایران پُست گرفتند

مراسم معارفه، مهرداد بائوج لاهوتی به عنوان معاون پارلمانی و امور حقوقی و صمد مرعشی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتاق‌های استان با حضور بهمن عبداللهی رئیس، مسئولان و مدیران اتاق تعاون ایران همچنین مشاور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم معارفه، مهرداد بائوج لاهوتی(نماینده ادوار هشتم؛ نهم و دهم لنگرود) به عنوان معاون پارلمانی و امور حقوقی، مرتضی رخیصی به عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و اتحادیه‌ها، صمد مرعشی(نماینده دوره هشتم) به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتاق‌های استان و عبداله بهرامی به عنوان مشاور رئیس اتاق تعاون ایران در امور اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، با حضور بهمن عبداللهی رئیس، مسئولان و مدیران اتاق تعاون ایران همچنین مشاور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، ضمن تبریک و قدردانی از مسئولان اتاق تعاون ایران، ابراز داشت: استفاده از تخصص، دانش و ظرفیت‌های مدیران درون بخش تعاون، از اولویت‌های اتاق تعاون ایران است.

رئیس اتاق تعاون ایران با تشکر از معاونین سابق در معاونت‌های امور استان‌ها و اتحادیه‌ها و امور پارلمانی و حقوقی همچنین مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: تلاش بیشماری در این حوزه‌ها صورت گرفته است که مرهون زحمات و پیگیری‌های مسئولان این بخش‌ها بوده است.

رئیس اتاق تعاون ایران افزود: سرمایه‌های انسانی هر مجموعه، ماندگار هستند و می‌توانند در امور مدیریتی اتاق تعاون ایران تمشیت کنند.

وی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته بر برداشتن گام‌های قوی و موثر در جهت پیشبرد اهداف عالیه و تکامل بخش تعاون تاکید کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران در این مراسم از زحمات دکتر تهمینه دانیالی که سال‌ها به عنوان مشاور امور بانوان اتاق تعاون ایران بود و در حال حاضر به عنوان، مشاور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است، تشکر و قدردانی کرد.

Share