درخواست امام جمعه کومله از رئیس جمهوری؛

قیمت برگ سبز چای پشت درهای بسته تعیین نشود | تکلیف چای سنواتی را مشخص کتید

محیطی اظهار کرد: دولت باید نسبت به روشن شدن چای سنواتی در کارخانجات و انبارها تکلیف را مشخص کند و نگذارد، چای به سرنوشت کالاهای تملیکی انباشته شده در انبارها دچار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام علیرضا محیطی، امام جمعه بخش کومله در گفتگویی با دیارمیرزا اظهار کرد: با توجه به روی کارآمدن دولت جدید، درخواست ما از آقای رییسی این است که قیمت برگ سبز چای، اجرت چای خشک تولیدی چایکاران شمال کشور، به جای قرار گیری در پشت درهای بسته، توسط تیم اقتصادی دولت تعیین تکلیف بشود.

وی ادامه داد: دولت باید نسبت به روشن شدن چای سنواتی در کارخانجات و انبارها تکلیف را مشخص کند و نگذارد، چای به سرنوشت کالاهای تملیکی انباشته شده در انبارها دچار شود.

امام جمعه کومله بیان کرد: برای راحتی امرار معاش کشاورزان در فصل جدید کشاورزی، دولت باید پرداخت وام به زراعی را تسریع بخشد تا کشاورزان با مشکلات عدیده مواجه نشوند.

محیطی در پایان در رابطه با جلوگیری واردات مرکبات مطرح کرد: امروز، برای حمایت از محصول ایرانی باید از واردات محصولات جلوگیری شود، همچنین دولت باید واردات مرکبات را متوقف سازد تا کشاورزان ما هرچه راحت تر محصول مرغوب خود را در دسترس مردم قرار دهند.

Share