وزارت بهداشت اعلام کرد:

فوت ۸۲ تن بر اثر کرونا در شبانه‌روز گذشته | عدم ثبت مرگ کرونایی در ۹ استان

طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹ استان کشور، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت،  از دیروز تا امروز( ۸ آذر ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،  ۴۳۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۹۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۷۱۱ نفر رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته، ۹ استان کشور شامل خوزستان، گلستان، کردستان، هرمزگان، خراسان شمالی، سمنان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته اند.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۷۳ هزار و ۴۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۳۳۸  نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۸ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۵۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارد اما ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۵۷ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۴ نفر دُز اول، ۴۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۱۶۲ نفر دُز دوم و ۹۹۵ هزار و ۹۷۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

بر این اساس مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰۵ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۲۰۸ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته ۲۷۵ هزار و ۸۳۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

Share