صادرات کلوچه مخصوص اشهدی و شیرینی به استرالیا | فروش اینترنتی محصولات به سراسر ایران

رعایت اصل احترام به مشتری باعث شد تا برند اشهدی در طول دوره فعالیت ۷۰ ساله خود همواره متناسب با خواسته ها و سلیقه مشتریان گام بردارد. در راستای ایجاد هویت جدید و حرفه ای، قنادی اشهدی در تلاش است تا همگام با روش های نوین تبلیغات و بازاریابی در جهت افزایش رضایت و خرسندی مشتریان گرامی تلاش نماید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید اشهدی جلب رضایت مشتریان را در گرو تولید و فروش انواع محصولات با کیفیت، سالم و مطابق با ذائقه و نیاز مشتریان دانسته و با تاکید بر اینکه آن را وظیفه خود می‌داند، افزود: مجموعه قنادی اشهدی با قدمتی ۷۰ساله یکی از برترین برندهای تولید انواع شیرینی خشک، تر، دسر، کیک و کلوچه (مخصوص) در گیلان است که با دو شعبه فعال در شهرهای رشت و صومعه سرا در حال ارائه خدمت به مشتریان می‌باشد.

وی استفاده از فن آوری روز، منابع انسانی کارآمد، خلاق و وظیفه‌شناس را زمینه ساز محصولات باکیفیت و سالم عنوان کرد و گفت: کارکنان این مجموعه چه در رشت(بلوارمعلم، بین میدان معلم و مادر) و چه در صومعه سرا(خیابان ولیعص) در محیطی بسیار صمیمی و آرام همچون خانواده در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند.

مدیر مجموعه قنادی اشهدی با تاکید براینکه استان گیلان ظرفیت مناسبی برای تولید انواع کلوچه و شیرینی‌های سنتی دارد، یادآور شد: مجموعه اشهدی با ۱۲۰ نیروی متخصص و با تجربه در بخش‌های تولید، فروش، کنترل کیفی، مارکتینگ، بهداشت محیط… درحال فعالیت است.

اشهدی ادامه داد: این مجموعه همواره تلاش بر توسعه خدمات، صادرات به سایر کشور‌ها و ارائه هر چه بهتر محصولات خود را دارد، کما این که صادرات کلوچه مخصوص اشهدی و شیرینی به مدت چندین سال به کشور استرالیا در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی فروش کیک، شیرینی و کلوچه در استان گیلان افزود: از این بستر برای ارسال کلوچه‌های مخصوص خود به سراسر ایران اقدام کرد ایم.

اشهدی با تاکید بر اینکه مجموعه قنادی اشهدی با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۴۰ هزار دنبال کننده در ارتباط و در حال ارائه خدمات اینترنتی است، افزود: شانزدهم آذر ۱۴۰۰ به جهت نشان دادن ظرفیت‌های تولید و فروش مجموعه و هم چنین در راستای ظرفیت‌های گردشگری در کلانشهر رشت، شهر خلاق خوراک، قنادی اشهدی با قرعه کشی از بین یکهزار نفر شرکت کننده در شبکه اجتماعی خود یک تور گردشگری جهت بازدید از فروشگاه و کارگاه‌های مجموعه در شعب رشت و صومعه سرا برگزار کرد و افراد برگزیده از نزدیک با محصولات اشهدی و توانمندی‌های آن بیش از پیش آشنا شدند.

 

Share