با تلاش اکیپ‌های عملیاتی برق منطقه‌ای گیلان؛

تمامی پست‌ها و خطوط انتقال و فوق توزیع، برقدار و در مدار هستند

محمدرضا حسن‌زاده اظهار داشت: چهار پست ۶۳/۲۰ کیلوولت حویق، سیارتالش، هشتپر و اسالم که در ساعات آغازین امروز به علت وزش شدید باد از مدار خارج شده بودند، در ساعت ۱۱:۳۰ امروز برقدار و در مدار قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، چهار پست ۶۳/۲۰ کیلوولت حویق، سیارتالش، هشتپر و اسالم که در ساعات آغازین امروز به علت وزش شدید باد از مدار خارج شده بودند، در ساعت ۱۱:۳۰ امروز برقدار و در مدار قرار گرفتند.

محمدرضا حسن‌زاده، مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و مسئول مرکز کنترل برق استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی، ۴ پست ۶۳/۲۰ کیلوولت حویق، سیار تالش، هشتپر و اسالم که به علت وزش باد بی‌سابقه در استان گیلان از مدار خارج شده بودند، برقدار و در مدار قرار گرفتند.

وی افزود: علاوه بر برقدار شدن پست‌های برق، تمامی خطوط فشار قوی نیز برقدار و در مدار می‌باشند و شبکه برق گیلان در پایداری کامل می‌باشد.

حسن زاده گفت: خط ۲۳۰ کیلوولت پونل- آستار تنها خط بی‌برق بود که در اسرع وقت برقدار و در مدار قرار گرفت. و برق هیچ مشترکی بخاطر خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع برق قطع نمی‌باشد.

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل گفت: انتظار می‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به پیگیری شاخه زنی درختان واقع در مسیر حریم خطوط از طریق شرکت برق منطقه‌ای گیلان اقدام عاجل نمایند تا شاهد وقوع حوادث مشابه در آینده نباشیم.

Share