مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:

امحا بیش از ۲ تن کالای فاسد سلامت محور در منطقه آزاد انزلی

مهدی کوچکی، مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی از امحاء بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم کالای سلامت محور خبر داد و افزود: این کالاها شامل انواع فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز به ارزش ۵۶ میلیارد ریال بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی از امحاء بیش از ۲۱۰۰ کیلوگرم کالای سلامت محور خبر داد.

مهدی کوچکی خاطرنشان کرد: این کالاها شامل انواع فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز به ارزش ۵۶ میلیارد ریال بوده که براساس دستور مقام قضائی و با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی، نماینده گمرک جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی انتظامی و نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی امحاء شد.

مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به انجام بازرسی‌های متعدد از واحدهای عرضه کننده کالا در محدوده منطقه آزاد انزلی اشاره و افزود: این اقلام در راستای حفظ سلامت و افزایش ضریب اعتماد جوامع محلی و گردشگران جمع آوری شده و بخش عمده این کالاها بصورت خوداظهاری توسط صاحبین فروشگاه‌ها به این مدیریت تحویل داده شده است.

Share