در مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری؛

الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش+ عکس

در مراسمی با حضور دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، مجموعه تجهیزات جدید بازسازی‌شده بار دیگر در سازمان رزم نیروی دریایی ارتش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، در مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، مجموعه تجهیزات جدید بازسازی شده به نداجا ملحق شدند.

با ۸۲ هزار نفر – ساعت تلاش متخصصان هوادریا نیروی دریایی راهبردی ارتش و متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور، بالگرد SH3D، هواپیمای فرندشیپ F۲۷ و هواناو (هاورکرافت) BH7 پس از بازسازی و تعمیرات اساسی بار دیگر در خدمت سازمان رزم نیروی دریایی ارتش قرار گرفتند.

متخصصین هوادریا نداجا با ۱۱ هزار نفر – ساعت تلاش مداوم بر روی بالگرد SH3D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند.

متخصصین حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۲۹ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت – کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F۲۷ این هواپیمای رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند و در جریان بازدید امروز امیر دریادار سیاری به نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

همچنین متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با ۸۴ هزار و ۷۰۰ نفر ساعت -کار مداوم بر روی هواناو (هاورکرافت) BH7 این هواناو رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کامل کردند و اکنون در اختیار نداجا قرار گرفته است.

 امروز الحاق‌های دیگری در حوزه زیرسطحی نیز به نیروی دریایی ارتش صورت خواهد گرفت.

Share