فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد؛

۶۳ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۴۲ پروژه شهرستان | دستگاههای اجرایی برای جذب اعتبارات تلاش کنند

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: امسال بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۴۲ پروژه شهرستان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید رضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: امسال بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۴۲ پروژه شهرستان توزیع شده و با توجه به مبادله موافقت نامه‌ها و اعلام تخصیص از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضرورت دارد دستگاههای اجرایی برای جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها تسریع نمایند.

رضایی ادامه داد: در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان قسم خورده نظام شدید‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ما اعمال کرده‌اند تا با اخلال در کارها در جامعه ایجاد نارضایتی کنند، در چنین شرایطی که تحقق درآمدهای دولت به سختی صورت میگیرد، از طرفی به دلیل مسئولیت اجرایی که دولت دارد مطالبات و انتظارات متوجه دولت است در این شرایط اقتصادی، اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته حدود سه برابر افزایش داشته و در اعتبارات استانی ۸۰ درصد تخصیص داریم.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه تاکید کرد: دستگاههای اجرایی باید از این فرصت استفاده کنند و شبانه روز کار کنند تا با اجرای پروژه‌ها و تحقق مطالبات مردم، در جامعه رضایتمندی ایجاد کنند. و هیچ کوتاهی و کم کاری از دستگاه‌ها پذیرفته نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه سعی کردیم با هماهنگی مهندس نجفی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، توزیع اعتبارات به صورت عادلانه و برای همه بخش‌ها صورت بگیرد، اظهار داشت: از مجموع این اعتبارات مبلغی حدود ۱۴۳ میلیارد ریال برای شهرداریهای آستانه و بندر کیاشهر جهت اجرای پروژه‌های عمران شهری، بالغ بر ۲۰۰ ملیارد ریال برای راهداری و پروژه‌های راه، بیش از ۵۵ میلیارد ریال برای دستگاههای آموزشی همچون ارشاد اسلامی، کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری و… بالغ بر ۴۴ ملیارد ریال برای ورزش و جوانان، ۴۳ میلیارد ریال برای بنیاد مسکن جهت عمران روستایی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای آب شرب و توسعه و اصلاح شبکه‌های آب آشامیدنی مبلغ ۸۳ میلیارد ریال و بخش کشاورزی شامل آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی، بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که انشالله با صرف آن بخشی از مطالبات مردم در این حوزه محقق خواهد شد.

Share