رییس عقیدتی سیاسی ناجا:

چرا مرد با زن مقابل فرزندان خود به هم ابراز محبت نمی‌کنند؟ | فروپاشی نظام خانواده هدف دشمن است

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: کانون خانواده از نقاط قوت جهان اسلام و ایران اسلامی است که به یکی از محورهای اصلی تهاجم دشمن تبدیل شده تا خانواده در ایران را همانند غرب ازهم‌پاشیده و غرق سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: کانون خانواده از نقاط قوت جهان اسلام و ایران اسلامی است که به یکی از محورهای اصلی تهاجم دشمن تبدیل شده تا خانواده در ایران را همانند غرب ازهم‌پاشیده و غرق سازد.

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع خانواده کارکنان نیروی انتظامی قوچان افزود: امروز دشمنان پول‌های زیادی هزینه می‌کنند تا شبکه‌های فارسی‌زبان راه‌اندازی کرده و از این طریق اهداف شوم و افکار مسموم خود را دنبال کرده و موضوعات مختلفی همچون چندهمسری را تبلیغ و ترویج کرده و نظام خانواده را از مسیر درست و اصلی منحرف سازند.

وی سبک زندگی را از مسائل مهم و اساسی کانون خانواده برشمرد و بر لزوم تقویت آن، به خصوص در تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور و خانواده کارکنان ناجا تاکید کرد و گفت: وجود صفا و صمیمیت و گرم بودن کانون خانواده موجب تربیت فرزندان صالح می‌شود اما اگر این صمیمیت وجود نداشته باشد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد در جامعه شکل می‌گیرد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا، خوش‌رفتاری و سازش میان زن و شوهر را موجب استحکام بیشتر کانون خانواده خواند و افزود: مرد و زن با آراستگی خود می‌توانند یکدیگر را عفیف نگه‌دارند، چرا مرد با زن مقابل فرزندان خود به هم ابراز محبت نمی‌کنند؟ این کار می‌تواند بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کاهش دهد.

حجت‌الاسلام ادیانی تصریح کرد: سفره‌آرایی، خانه آرایی و خودآرایی سه ویژگی مهم برای یک زنان محسوب می‌شود که رعایت آن در خانواده می‌تواند ارتباط‌های عاطفی را بیشتر کند.

Share